Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voi kuukaudessa laihtua? Ylipainoa 20 kiloa.

Vierailija
07.06.2021 |

Tietääks kukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5 - 1 kg viikossa eli 2-4 kg. 

Vierailija
2/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on täysin epätoivoinen ja alkaa vesipaastolle ja ylipainoa on, saattaa painoa lähteä jopa 20-30 kiloa. Mutta sehän ei ole millään tavalla järkevää edes täysin terveiden ihmisten kohdalla. Parempi vain muuttaa elintapoja terveellisemmiksi, paino seuraa aikanaan perässä. 2-4 kiloa kuussa voisi olla sopiva tahti. Laihdutuksen alussa paino saattaa pysyä pitkään samana tai se saattaa pudota nopeasti, mutta ennen pitkää tasaantuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittää rasvaa vai pudottaa vaakalukemaa? Jotkut luulee että ovat sama asia.

Vierailija
4/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0,5 - 1 kg viikossa eli 2-4 kg. 

,

Vierailija
5/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ylipaino näkyy isoina rintoina ja vatsana. Muualle ei oo kertynyt rasvaa. t.ap

Vierailija
6/6 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on täysin epätoivoinen ja alkaa vesipaastolle ja ylipainoa on, saattaa painoa lähteä jopa 20-30 kiloa. Mutta sehän ei ole millään tavalla järkevää edes täysin terveiden ihmisten kohdalla. Parempi vain muuttaa elintapoja terveellisemmiksi, paino seuraa aikanaan perässä. 2-4 kiloa kuussa voisi olla sopiva tahti. Laihdutuksen alussa paino saattaa pysyä pitkään samana tai se saattaa pudota nopeasti, mutta ennen pitkää tasaantuu. 

Apn painolla noin 300g päivässä on maksimi.

Jos on aikaa liikkua voi päästä 400g, mutta sitte vaaditaan aivan huikeaa itse kuria jota Aplla tuskin on.

Eli kovavaala ei huikealla kurilla 6kg on mun arvion mukaan maksimi kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan