Mitä tekisit tällaisessa kaverisuhteessa?
Mulla on yksi tuttu, joka on tutustunut minuun. Olen itse vähän jarrutellut, koska minulla on ystäviä ihan riittämiin. Olen tuntenut tämän tutun noin vuoden. Nyt huomaan, että hänessä on monta piirrettä joita en tosiaan arvosta. En oikein välittäisi hänen kanssaan edes olla tekemisissä. Hänellä ei tunnu olevan oikein muita kavereita. Olen ollut hänen seuranaan baarissa lähinnä, joissa en tykkää hänen kanssaan itse asiassa käydä, koska hänen baarikyttäytimisensä on kovin erilaista verrattuna minuun (juo paljon, hengailee tuntemattomien kanssa jne.). Itse tykkään ystävieni kanssa viettää aikaa ihan vain syöden ja kentien pubissa istuskellen. En todelakaan ala juttelemaan hänen kanssaan tästä asiasta. teenkö vain niin, että keksin aina jonkin verukkeen, että en voi tavata? Hän ei ole sellainen ihminen, että meillä olisi oikesati juuri mitään yhteistä. Eli suomeksi: miten kaverisuhde jäädytetään fiksusti?
Kommentit (2)
Eli en haluaisi sanoa, että en arvosta hänen tapojaan ja meidän erilaisuus joissakin mun pääperiaatteissani on sen luokan asioita, että ne ovat syy, etten halua tavata enää. Voisinko ihan vain vältellä? Entä jos hän alkaa tivata?
että olette ihan eri aaltopituudella. Että haluatte eri asioita elämässä. Syy ei ole ystäväsi, vaan sinusta tuntuu nyt tältä.