Tyttöystävä muuttuu jäykän kylmäksi aina kun yritän halata. Miksihän?
Joka ikinen kerta jähmettyy ja muuttuu kylmäksi aivan kuin ei haluaisi olla syleilyssä enkä ole kokoaikaa toisen ihossa kiinni. Tyttöystävä on kolkytvuotias ja eka suhde hänelle. Olen sanonut että pidän läheisyydestä ja halailusta. Kun yritän suudella muuttuu myös jäykäksi ei kuitenkaan halua pois tilanteesta. En ole kohdannut tämmöistä aiemmin niin kyselen täältä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää pussailusta ja halailusta juurikaan. Mies tykkää kyllä. Halailusta ja pussailusta tulee minulle jotenkin hyvin kiusallinen olo, vaikka ajatuksen tasolla se on kivaa. Tiedä sitten mistä johtuu. Ei siis hirveästi halailla tai pussailla miehen kanssa.
Tykkään kyllä katsoa tv:tä miehen kainalossa yms. Ja se tuntuu olevan miehelle ihan ok. 19v ainakin ollaan jo oltu naimisissa. Ehkei tyttöystäväsi siis vain ole halailijatyyppi ja mieluummin on lähellä esimerkiksi kainalossa tv:tä katsellen?
Silloin kun istumme kahdestaan sohvalla tyttöystävä hakeutuu lähelleni mutta ei varsinaisesti halaa. Saattaa laittaa jalkansa syliini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puristat liian lujaa halatessa. Häneen sattuu.
Enkä purista. En ole lääppijä vaan hellästi yritän halata mutta huomaan heti kun toinen muuttuu jäykäksi kuin betoni. Olen muutaman kerran kysynyt työpäivän jälkeen että saanko halata niin olen saanut vienon vastauksen että saa ja silloin tyttöystävä on ehkä vähemmän jäykempi mutta ei niin rento kuin haluaisin tämän olevan. Olen kysynyt että pelkääkö minua mutta on sanonut ettei pelkää. Haluan tyttöystävän olevan rento ja onnellinen mutta ehkä aika auttaa. Olen sanonut etten oleta halailun ja suutelemisen johtavan mihinkään joten sitä ei tarvitse pelätä.
Jos kaikki kertomasi todella pitää paikkansa, eli teillä on muuten hyvä, luottamuksellinen ja romanttinen suhde etkä sinä painosta tyttöystävääsi mihinkään, tilannen kyllä kuulostaa hyvin oudolta. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi noin turvallisessa ympäristössä pystyä jo rentoutumaan ja vastaanottamaan edes jotain läheisyyttä.
Joten joko ei ole kertonut ihan kaikkea (tai näet asiat hyvin eri tavalla kuin tyttösi) tai sitten tytölläsi on kyllä melkoisia ongelmia itsensä kanssa.
Otin asian puheeksi ja tyttöystävä kertoi ettei ole uskaltanut olla lähellä koska on huonoja kokemuksia miehistä. Sanoin etten ole nuo aiemmat miehet ja tyttöystävä tietää etten tee samoin eli pakota tai ole väkivaltainen. On tarvinnut aikaa ja pikkuhiljaa alkaa halailu luonnistumaan.
Minä en tykkää pussailusta ja halailusta juurikaan. Mies tykkää kyllä. Halailusta ja pussailusta tulee minulle jotenkin hyvin kiusallinen olo, vaikka ajatuksen tasolla se on kivaa. Tiedä sitten mistä johtuu. Ei siis hirveästi halailla tai pussailla miehen kanssa.
Tykkään kyllä katsoa tv:tä miehen kainalossa yms. Ja se tuntuu olevan miehelle ihan ok. 19v ainakin ollaan jo oltu naimisissa. Ehkei tyttöystäväsi siis vain ole halailijatyyppi ja mieluummin on lähellä esimerkiksi kainalossa tv:tä katsellen?