Varaatteko nykyään kiireettömiä lääkäriaikoja
Minä en ole käynyt lääkärissä moneen vuoteen muuten kuin päivystyksessä. Odotan siis aina, että oireet pahenee ja menen vasta, kun on ihan pakko. Kiitos tästä kuuluu terveydenhuollon työntekijöille, jotka tuskailevat ja kyseenalaistavat, jos jonkun pienemmän vaivan takia yrittää varata aikaa (yli kuukauden päähän..).
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Soteuudistus ei tuo parannusta
Köyhät jonottavat kuten ennenkin ja parempiosaiset käyttävät yksityisiä lääkäripalveluita
Nimenomaan tämä uusi sote on torppaamassa yksityiset lääkärit, toisin edellinen Sipilän hallituksen sote, joka kaatui juuri siihen.
Kaatui siihen, kun Kokoomus halusi yksityistää julkisen terveydenhoidon.
Nyt vasemmiston ministeri Saramo on esittänyt, että Kela korvaus poistetaan kokonaan yksityisillä lääkäreillä ja yksityisillä hammaslääkäreillä käyviltä.
Kyllä varaan, jos vaiva on pitkäaikainen.
Saa esittää, eri asia meneekö läpi. Olen käyttänyt yksityistä kymmeniä vuosia, kelakorvaus on mitätön. Eivät yksityisen käyttäjät julkiselle siirry. Saatte olla jonossa ihan keskenänne.
Pääsen aina työterveyteen kun on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas. Näin eläköityneenä käytän yksityistä lääkäriasemaa, en yritä edes saaa aikaa julkiselle. Ei kelpaa minulle. Valitsen netin kautta lääkärin ja ajan.
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä töihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joutuisikin vain odottelemaan kuukauden. Meilläpäin jos haluaa kiireettömän ajan, niin sen saa ehkä ensi vuoden puolella, jos silloinkaan.
Äläpäs valehtele. Nykyisin on rajat milloin pitää päästä kiireettömään hoitoon.
Jos ei pääse, kuntaa sakotetaan.EI sakoteta, etenkin pandemia-aikana ei hoitootakuu ole voimassa. Kunnilla ei ole resursseja. Hoitojonot ovat kasvaneet, niin että menee vuosia niiden purkamiseen. Aivan tukossa.
Tää onkin ihan naurettavaa, kun koronapotilaita on vaan kourallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kantelu aviin, jos ei saa hoitoa
Mitä tästä seuraa?
EI sakoteta, etenkin pandemia-aikana ei hoitootakuu ole voimassa. Kunnilla ei ole resursseja. Hoitojonot ovat kasvaneet, niin että menee vuosia niiden purkamiseen. Aivan tukossa.