Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kirjoittaa naispuoleiselle ystävälle rakastavansa häntä?

Vierailija
07.06.2021 |

Meillä 5v vaikea suhde takana, en tiennyt tästä naisesta yhtään mitään. Ovat olleet yhteyksissä aktiivisesti ja mies viestissä kaihoisasti muistelee naisen kanssa vietettyjä yhteisiä hetkiä. Yhteiskuvaa jne. Muutenkin mies peittelee ja poistaa viestit naispuoleisilta ystäviltä. Väittää rakkauden olevan ihan erilaista, mitä meillä.

Mies väittää, että olen hullu. Mustasukkainen. Että ystäviä pitää ja saa olla. Olenkohan maailman ainut hullu, joka tällaisesta selän takana tapahtuvasta ystävyydestä loukkaantuu?

Jotenkin samalla kuitenkin epäilen tämän olevan todella yleistä? Että on toista sukupuolta olevia ystäviä, joiden kanssa on mukamas vain ystävyys, mutta silti viestit ovat hieman latautuneita, jännitteisiä eivätkä ihan kestäisi kumppanille päivänvaloa. Vaikkei sisälläkään suoranaista suoraa flirttiä tai konkreettista aktia. Onko sinulla kokemuksia tällaisesta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Mun miehellä ei ole naispuolisia ystäviä, jotka ei ole myös mun ystäviä.

Vierailija
2/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Kuten seka saunat nakuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ainakaan ole normaalia ystävyyttä, että rakkauden tunnustuksia aletaan tekemään. Vaikuttaa vähän p*skalta teidän suhde.

Vierailija
4/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta. Mun miehellä ei ole naispuolisia ystäviä, jotka ei ole myös mun ystäviä.

Näin minäkin luulin.

Ap

Vierailija
5/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Kuten seka saunat nakuna.

Tai ryhmäs*ksi😃

Vierailija
6/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin voin sanoa (ja olen sanonutkin) rakastavani läheisimpiä ystäviäni. Heihin kuuluu sekä miehiä että naisia. Olen itse myös bi-seksuaali joten tuntuisi kummalliselta kohdella sukupuolen mukaan erilaista. Olen kuitenkin myös parisuhteessa miehen kanssa ja rakastan myös häntä enkä koskaan pettäisi. Rakkaus kumppania kohtaan on kuitenkin hyvin erilaista kuin rakkaus ystäviä kohtaan. 

Vierailija
7/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tästä määrästä kommentteja voidaan huomata, että mielipiteitä on laidasta laitaan. Ja toki parisuhteessa säännöt tulisi tehdä juuri siihen suhteeseen kaikille osapuolille sopiviksi.

Mutta jos ollaan suhteen alkuaikoina ääneen todettu että ollaan ok asian kanssa, että ystäviä saa olla. Mutta nyt tunnen oloni jopa petetyksi tai ainakin loukatuksi, kun mies kirjoittelee naisille, jotka eivät ole mulle millään tavalla tuttuja. Hänelle nähtävästi erittäin tärkeitä ihmissuhteita.

Mies muuten on erittäin selkeästi ilmaissut halunsa olla minun kanssa ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
8/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt ei ole mitään ystävyyttä vaan miehesi on ihastunut tuohon toiseen. Viestistä paljastuu, että ovat viettäneet yhteisiä hetkiä (millaisia??) ja mies niitä ikävöi eli tuskin mitään kahdenkeskisiä kahvitteluja on olleet... Ihmiset haluaa monesti uskoa asioiden olevan paremmin kuin onkaan, mutta kyllähän miehesi selvästi elää kaksoiselämää suhteenne rinnalla. Selittää sitten mitää selittääkin.

Vierailija
9/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on naispuoleinen?

Vierailija
10/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
11/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmasti yleistä suhteessa, missä ei olla uskollisia ja suhde on muutenkin huono niin kuin itse kuvaat. Normaaleissa suhteissa ei tuollaista ole. 

Itse aloin saamaan viestejä tutulta mieheltä ensin töihin liittyen, sitten tuli pari lahjaa ja lopulta rakkaudentunnustus. Oli valmis menemään kanssani naimisiin, oli suunnitellut kaiken! 

En ole eläissäni ollut niin tyrmistynyt kuin tuon kirjeen saatuani ja todella toivon, että hänen vaimonsa ymmärsi, etten ollut asiassa mitenkään osallinen. Mies oli minulle ystävä, mutta vaikka olisi ollut viimeinen mies maapallolla, en hänen kanssaan olisi halunnut mitään intiimiä ja lopetin tämän "ystävyyden" siihen.

Vierailija
12/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei noin yleensä ihan noin vaan rakkauttaan tunnustele.

Että on sulla sit aika erikoislaatuinen tapaus .

Vierailija
14/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin luulin.

Ap

jotenkin veikkaan, että ne miehesi naisYSTÄVÄT eivät tiedä sinusta mitään.

Vierailija
16/16 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on naispuoleinen?

tissi-ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi