Hah hah! Kanada tasoitti! 1-1 nyt! :)
Kommentit (35)
2-1 jeeeee , Tuleeko voitto Suomeen, Suomen pojat panee parastaan.
Muuten ihan sama kuka voittaa, mutta järkkyä toi riehuminen, jonka voitto aiheuttaisi. Miksi ihmiset sekoo jostain lätkävoitosta. Älytöntä.
Eipäs se hylättiin ja Suomi sai maalin johtaa 2- 1.
Törkytaklaus Kanadan pelaajalta Björnistä kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan sama kuka voittaa, mutta järkkyä toi riehuminen, jonka voitto aiheuttaisi. Miksi ihmiset sekoo jostain lätkävoitosta. Älytöntä.
Kaikki urheilun ystävät juhlivat voittoa, oli laji mikä tahansa. Itse tykkään hiihdosta:) toisten ilon ei pitäisi olla sinulta pois:)
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällaiset lällättelyprovoilut on sitten ok?
Ootko Johan Bäckman tai joku sen persukaveri, kun toivot Suomen häviötä?
Tänä vuonna ketään ei kiinnosta. MM kulta oli kova juttu 90 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna ketään ei kiinnosta. MM kulta oli kova juttu 90 luvulla.
Voidaan sitten tv-katselulukujen jälkeen keskustella tästä uudelleen😄
Miksi Suomi ei vaan napannut voittoa? Mehän johdimme jo 1. erän jälkeen turvallisesti 1-0 ja nykyjääkiekossa tehdään hyvin vähän maaleja. Olisivat pitäneet tuon tilanteen kuten Saksa-pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä ap:n kaltaisia Suomen ilkkujia. Inisette siitä kuinka kamalaa se on jos mahdollista mestaruutta pari viikkoa hehkutettaisiin mutta itse olette tuollaisia ilkkujia ja Suomen vastaan suitsuttajia.[/quote
Jalkapallofanina koen velvollisuudekseni ilkkua jääkääkkäfaneille, kun suomalaisen jalkapallon vähättely on arkipäivää joka paikassa. Kohtahan se taas nähdään, kun EM-kisat alkavat. "Höhöhöö, Suomessa pelataan potkupalloa", "höhö ei olis kannattanu edes osallistua". Tätä kun kuuntelee jatkuvasti, niin syntyy vastareaktio. Ja itse asiassa kaikkia yksilöurheilijoitakin vähätellään epäonnistumisen hetkellä. Miksi jääkääkkä olisi jossain koskemattomassa erityisasemassa?
Kyllä te Suomensyöjät kaiken perustelette tuolla koronalla.