Sekoan jos ei ihastukseni kohta vastaa viestiin
Kytännyt koko piiiitkän päivän milloin vastaa. Että on päivä ollut piiiiitkä!
Kommentit (16)
Ehkä se ei haluakaan minun munaa, kun ei ole vielä vastannut?!?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ei ole ap. Minä olen sitä paitsi tyttö. Ihan oikea ongelma tässä on, kun lähetin viestiä yhdelle julkkikselle, ja se ei nyt vastaa minulle. Olen ihan rakastunut häneen!!
Ap
Joo, tiedän kyllä, että hän on silloin kiireinen, töissä tai muuta sellaista silloin kun ei vastaa pidempään aikaan. Kyllä hän aina vastaa sitten myöhemmin, mutta se odottaminen on niin piiitkäää ja piinallista! Ja odotan ja kyttään vaan sitä vastausta, enkä pysty syventymään mihinkään muuhun silloin. Tänäänkin kaikki muu jäänyt tekemättä kun olen kytännyt vain meseä ja odottanuuuuuttttt!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oikealla aloittajalla ei ole munaa vaan pimpsa, että se siitä.
-Ap
Onkohan minulla mahdollisuutta opettajani kanssa? Olisiko sittenkään kannattanut lähettää vihjailevia viestejä hänelle? Kyllä on noloa, kun on opettajaansa ihastunut..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän kyllä, että hän on silloin kiireinen, töissä tai muuta sellaista silloin kun ei vastaa pidempään aikaan. Kyllä hän aina vastaa sitten myöhemmin, mutta se odottaminen on niin piiitkäää ja piinallista! Ja odotan ja kyttään vaan sitä vastausta, enkä pysty syventymään mihinkään muuhun silloin. Tänäänkin kaikki muu jäänyt tekemättä kun olen kytännyt vain meseä ja odottanuuuuuttttt!
Tsemppiä sulle kans!
Ap
Ja oikea Ap ei ole lähettänyt viestiä millekään julkkikselle vaan ihan omalle vuosikausien ihastus miehelleen.
-Ap oikea-
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoa.
Kyllä tässä meinaa seota. Olen aivan nolona koulussa, jos opettajani ei olekaan ihastunut minuun.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-Ap
ei sitä nykyään enää tiedä mitä kenelläkin on
Älä sekoa vaan keskity tyypin unohtamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä sekoa vaan keskity tyypin unohtamiseen.
Enkä keskity hän on elämäni rakkaus!! Saan hänet vaikka pakottamalla parisuhteeseen, jos ei muuten. Typerä trolli olet!
- oikea ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-Ap
ei sitä nykyään enää tiedä mitä kenelläkin on
Oletko joku liberaalivassari, hyi!
- ap, ei trolli ap vaan alkuperäinen
Ei se pysty vastaamaan, kun on varmasti joutunut kolariin ja makaa teholla.. Tai sillä on akku ihan finaalissa. Tai se ei ole kuullut viestiä. Tai sillä jäi puhelin kotiin. Tai töihin. Tai autoon. Tai se on pöllitty. Tai..
Ja mitä näitä nyt on.
Kun ei kiinnosta niin ei vastaa, yksinkertaista.
Siihen on syynsä miksei vastaa. Otan osaa, olen kokenut saman.