Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette 40-vuotiaasta naisesta joka on aina yksin?

Vierailija
06.06.2021 |

Mulla ei ole oikein ystäviä, tai en ole koskaan osannut olla sosiaalinen ja tekemään ystäviä.
Mua ahdistaa hieman tämä kesä ja seurata ihmisiä kun kaikilla on joku piiri mihin ne kuuluu. Sanotaan vaikka motoristit. Niillä on mielestäni paljon ystäviä ja sosiaalisia tapahtumia ja talli kokoontumisia. Mä oon ollu työtön nyt vuosi ja 4kk. Sekin ahdistaa. Olen yrittänyt liikunnalla helpottaa oloa. Tänään on liian kuuma, kävin uimarannalla ja sielläkään ei ketään ole yksin. Kaikilla joku ystävä. Mä en voi ottaa koiraakaan koska ei ole paikkaa antaa hoitoon kun tulee menoja. Musta tuntuu että mun elämä vaan lipuu ohi. Kukaan ei tarvitse mua paitsi hyöty mielessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä joku ajattelee? Itse olen mielelläni aina yksin enkä tässä iässä voisi enää vähempää välittää "mitä ihmiset ajattelevat".

Vierailija
22/23 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin edes kiinnitän huomiota vieraisiin ihmisiin, saati ajattele heistä mitään sen enempää.

Onko sulla ap mitään mielenkiinnonkohteita, joiden kautta voisit löytää oman "yhteisön", kuten noi motoristit? Olis heti ainakin yksi yhteinen puheenaihe uusien ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä yksinäisiä. Sitten ihmeltellään miksi psyykelääkkeet ja alkoholi maistuu. Jukra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä