Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enneunia sukulaisen kuolemasta?

Vierailija
06.06.2021 |

Itse olen isoäitini ja isäni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, musta tai mustavalkoinen ja valkoinen lintu unessa nähtynä tietyssä yhteydessä tietää kuolemaa.

Vierailija
2/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
4/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt.

Vierailija
5/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta on sanottu että vielä ei ole aika.

Silloin kun oli sairastelua ja huolta.

Vierailija
6/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tulevia tapahtumia. Monesti varoittavat. Tulipaloja, auto-onnettomuuksia, sensellaista.

Vierailija
7/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin en voi tietää ennen kuin se on tapahtunut.

Vierailija
8/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja niin tapahtui.

Vierailija
9/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen :c näin viime vuonna yhtenä pe-la välisenä yönä unta että olin kolarissa ja oli tosi todellisen tuntuista, ja "kuolin" siinä unessa. Sen jälkeen unessa katottiin kolaroitunutta autoa kaukaa mun siskon kanssa ja siinä oli kaksi ihmistä kyydissä ja ei uskallettu mennä katsomaan onko ne hengissä ja ketkä kaksi ne on.

Sen jälkeen samana viikonloppuna la-su yöllä mun täti ja setä kuoli autokolarissa kun känni kuski ajoi niitä päin nokkakolarin moottoritiellä. 

Sen jälkeen täti ja setä on ollut paljon mun unissa. Mut joo tosi surullinen juttu..

Vierailija
10/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini näki kuinka isänsä hyppäsi veneeseen ja souteli pois.

Mummu hyppäsi vanhanajan pölyisen tien varrelta bussiin, vilkutti iloisesti, ja perävalot peittyi pölyyn.

Vierailija
11/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Enneunessa on aivan erilainen tunnelma, kuin tavallisessa, vaikkakin hämmentävää unessa.

Vierailija
12/12 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädistäni sain aavistuksen. Istuin pääsiäisen alla yöllä sängyllä aika ahdistuneena, ja tissuttelin samalla.

Äkkiä tunsin kuinka kohosin ja tuli rauha. Vapaus ja ilo. Katsoin kelloa, jotain 04 rapiat.

Seuraavana päivänä äiti soitti että täti nukkui pois, juuri siinä neljän aikoihin.

Soitin sitten enolle ja juteltiin, ja sitten tuli olo et pesukone on valmis, ja eno sanoi et kuule pitää lopetella kun kone tais käydä jo. Ihmeteltiin juttua ja jatkettiin tahoillamme pyykkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän