Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostavatko miehet enää naista joka säästää itseään avioliittoon?

Vierailija
06.06.2021 |

Vai onko tuo menneen maailman juttu?
Kehtaako sitä edes kertoa olevansa neitsyt?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan arvosta

Vierailija
22/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriin on  aina aiemmin kuulunut.

Seurustelu ,häät,   avioliitto ja perheenlisäys.

Varmaan vieläkin .maailmallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä mietteitä?

Vierailija
24/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset ei muuta huoli

Vierailija
25/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. Syitä:

- on kokematon

- pitäisi itsekin sitten mennä sen naisen kanssa naimisiin ja sitten se alkaa oppimaan seksin harrastamista. Silloin jos selviää että kemiat ei kohtaa niin kiva juttu hei. Se on vähintäänkin alkuun ihan toivoton tapaus ja voi olla sitä pysyvästi

- hyvin monesti omaa hyvin, hyvin kielteisiä asenteita seksiä ja mahdollisesti miehiä kohtaan

- suurella todennäköisyydellä on myös älyttömän tiukkapipoinen konservatiivi monessa muussakin asiassa

Kyllähän tuota tietysti jotkut miehet (lähinnä kiihkouskovaiset ja patriarkaattiaktivistit) arvostaa.

Vierailija
26/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehenkin pitää säästää itsensä avioliittoon.

Vierailija
27/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostukseni menee ihan sen mukaan miten nainen on mun kanssa. Kun voi luottaa ja keksiä saa hillon kanssa niin hyvä. Eihän se ole kivaa ajatella että on niitä entisiä. Kuitenkin mielummin osaava kokenut kuin toiset vaihtoehdot.

Tiedän muuten miehen joka meni naimisiin vain siksi että sai siltä naiselta. Heti hää yön jälkeen laittoi eropaperit vireille. Toisaalta nostan hattua että niin paljon viitsi vaivaa seksin takia. Toisaalta olen sanonut ettei tuollaisessa touhussa ole mitään järkeä.

Vierailija
28/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole esiaviollista seksiä jos ei mennä avioon

Vierailija
29/32 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse halua naista, joka on täysin kokematon. 

Se eka kerta kuitenkin sattuu naisella ja mieluummin minulle sopii, että joku amisviiksi on jo korkannut. 

Voidaan sitten yhdessä rauhassa tutustua toisiimme. "Kohta sataa" -meiningillä :)

Olipas ihme ennakkoluuloja! Mistä olet saanut päähäsi että eka kerta sattuu naisella? Monilla ei satu. Ethän usko typerään immenkalvo-myyttiin? Jos immenkalvoa yleensä on, se häviää ajan mittaan, ja usein joustaa hyvin, eikä estä yhdyntää. Moni myös harjoittelee dildoilla tms etukäteen, eipä itsellenikään ollut penis ensimmäinen uloke joka vaginassa vieraili.

Minulla oli sellainen immenkalvo, että se ei mennyt millään rikki. Siinä ei ollut edes reikää, mistä menkkaveri olisi päässyt ulos. Ensimmäistä kertaa se leikattiin auki ollessani 12 vuotias.

Toisen kerran se piti leikata auki, kun yhdynnästä ei tullut mitään runsaasta yrittämisestä huolimatta ollessani 20 vuotias. Siitä on nyt lähes 30 vuotta ja tiedän muitakin samanlaisia naisia.

Vierailija
30/32 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostukseni menee ihan sen mukaan miten nainen on mun kanssa. Kun voi luottaa ja keksiä saa hillon kanssa niin hyvä. Eihän se ole kivaa ajatella että on niitä entisiä. Kuitenkin mielummin osaava kokenut kuin toiset vaihtoehdot.

Tiedän muuten miehen joka meni naimisiin vain siksi että sai siltä naiselta. Heti hää yön jälkeen laittoi eropaperit vireille. Toisaalta nostan hattua että niin paljon viitsi vaivaa seksin takia. Toisaalta olen sanonut ettei tuollaisessa touhussa ole mitään järkeä.

Tiedän muuten naisen joka meni naimisiin vain siksi että saisi pihdata svioliitossa. Ei koskaan antanut miehelleen. Muille taisi kyllä jakaa.

Nostan hattua.

Vierailija
31/32 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista propaa. No, tehoaako?

Vierailija
32/32 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaa enemmän kuin koskaan.