Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajaako joku puolue korkeaa makeisveroa?

Vierailija
06.06.2021 |

Haluaisin äänestää sellaista puoluetta, joka ottaisi tehtäväkseen sen, ettei kaupat olisi täynnä jotain euron-parin suklaalevyjä, halpaa karkkia jne.
Makeiset ovat nykyisellään AIVAN liian halpoja ja liian isoissa paketeissa, toisin kuin vaikkapa tupakka.
Jo 10kg ylipaino on sydämelle yhtä vaarallista kuin aski tupakkaa päivässä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit yleensä haluavat terveyshaittaveroja. Silloin kun olin pikkupoika niin Sosiaali ja terveysministeri oli aina joku nutturapäinen demarinainen ja joka vuosi nostetttiin makeisveroa. 

Kokoomus taas haluaa ne  pois. Hammaslääkärit äänestävät kokkareita.

Vierailija
22/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa äänestää vihreitä. tuo on lähinnä niiden alaa, että kun itse ei pidä jostain, niin kielletään se kaikilta muilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa äänestää vihreitä. tuo on lähinnä niiden alaa, että kun itse ei pidä jostain, niin kielletään se kaikilta muilta

Eli muut kuin Vihreät eivät halua huumeiden olevan laittomia eikä tupakan korkeasti veroitettua tai alkoholin rajoitetusti saatavilla olevaa?

Vierailija
24/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja irtokarkit pitää saada takaisin kuten ennekin. Karkkitädiltä tai -sedältä pyydettiin 1-2 karkkia muutamaa eri makua. Hinta oli 10 penniä kappale.

Vierailija
25/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ap,n kannattas tilata aika nuppi lääkäriltä eikä syytellä muita osto ja ylen syömis häiriöstään. sama jos alkoholisti syyttäisi alkoa .SIÄ ON NIIN PALJON VIINAA,

Vierailija
26/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut hallitsevat ostamisen kirjoitti:

eikö ap,n kannattas tilata aika nuppi lääkäriltä eikä syytellä muita osto ja ylen syömis häiriöstään. sama jos alkoholisti syyttäisi alkoa .SIÄ ON NIIN PALJON VIINAA,

Miksi näissä vastauksissa toistuvasti luullaan, että minulla on ongelmia makeisten syömisen kanssa?

Myös kuntavaaleihin liitettiin.

No, ei liity kumpaankaan, olen hoikka ja terveellisten elintapojen ystävä.

Kummallisia ihmisiä, kun kuvittelette kaiken kumpuavan henkilökohtaisista asioista.

Ap

Vierailija
27/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tupakka, alkoholi ja huumeet?

Oletko sinäkin niitä, jotka eivät itse pidä niin haluavat kieltää kaikilta muiltakin?

Vierailija
28/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järkyttävää tämä makeisten pilkkahinnan puolustelu.

Miksi ne on teille noin tärkeitä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi