Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko mm-lätkää?

Vierailija
06.06.2021 |

Perusteluineen jos jaksaa.

Katsotko mm-lätkää?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Jääkiekkoa pelaa tosissaan alle 10 maata maailmassa ja nekään eivät lähetä parhaitaan kisoihin, koska huipuilla on vielä nhl-pudotuspelit käynnissä.

Vierailija
2/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevien lupausten ja jo jäähdyttelevien veteraanien kisat siis hyvä näytönpaikka nuorille. Huiput eivät kisoja noteeraa enkä siksi jaksa innostua. Futiksen em-kisoissa sen sijaan pelaa jokaisen maan parhaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut matsin matsia mutta laitoin nyt pitkävetoon 2,90 Suomelle kun oli jäänyt pelitilille roikkumaan tuollainen summa.

Vierailija
4/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, katson myös muiden maiden kaikki ottelut, jos vain mahdollista. Kivaa viihdettä.

Vierailija
5/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten katso mutta finaalin aion katsoa.

Vierailija
6/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole aikaa, eikä pahemmin kiinnosta.

Vierailija
7/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan lähes kaikki urheilu leikkimiset on evvk. Joskus vähän kiinosti kun veikkaus aloitti ns. pitkäveto pelit. Niin surkeita kertoimia että siitäkin loppui mielenkiinto. Jee voitin jopa muutaman satasen. Hohhoijaa ei niinku jaksa tuollaisia pelejä. Aikuisten leikeistä ainoat mitkä kiinostaa liittyy sänkyhommiin. 

Oikein hyvin leikitty sänkypeli niin siinä voittaa molemmat. Tyyli on vapaa ja välineitäkin saa käyttää. 

Vierailija
8/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut tähän mennessä kuin yhtä Suomi-Kazakstan-ottelua - se pyöri telkussa taustalla, kun olin kaverilla kahvilla. Tänään en jaksa katsoa finaalia, koska ei ole sosiaalista painetta siihen. Jos joskus katson MM-lätkää, se johtuu siitä, että joutuu katsomaan siksi, kun muutkin katsovat. Itseäni homma ei kiinnosta, sillä en ymmärrä mikä pointti on pelata ihan satunnaisilla kokoonpanoilla "MM-turnaus".

Vierailija
9/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta olen katsonut vain mitalipelit, karsinnat ovat tylsiä ja usein joukkueiden välillä on iso tasoero.

Vierailija
10/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. Olen kasvanut penkkiurheilijaperheessä, isäni kotona ollessa telkkarista tuli aina urheilua. Nyt etenkin lätkä on jäänyt itselleni ”päälle”, katson kaikki MM-kisat ja olympialaiset. Muutenkin saatan jonkun sm-liigapelin katsoa silloin tällöin. Katson myös yleisurheilua, ja esim. Olympialaisista kiinnostaa melkein kaikki lajit. Mieheni ei oikein jaksa urheilusta innostua, eli minä 40 v. nainen olen meidän perheen penkkiurheilija.

Vierailija
11/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin Suomen pelin, ja tänään varmaan katson finaalin. Muuten en ole seurannut pelejä.

Vierailija
12/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitäs iha perustella? :D En kato, ku ei vois vähempää kiinnostaa joku jääkiekko.

Vierailija
13/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä. Myös kohta alkava jalkapallon EM-kisat aion katsoa ja  F1.  Mukavaa viihdettä kun saa vähän jännittääkin. 

Vierailija
14/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon enkä ny iha tajua et Miks pitää perustella? Onko näi et jokaista mieltymystä tulee perustella?

Vierailija
15/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson. Olen kasvanut penkkiurheilijaperheessä, isäni kotona ollessa telkkarista tuli aina urheilua. Nyt etenkin lätkä on jäänyt itselleni ”päälle”, katson kaikki MM-kisat ja olympialaiset. Muutenkin saatan jonkun sm-liigapelin katsoa silloin tällöin. Katson myös yleisurheilua, ja esim. Olympialaisista kiinnostaa melkein kaikki lajit. Mieheni ei oikein jaksa urheilusta innostua, eli minä 40 v. nainen olen meidän perheen penkkiurheilija.

Kaikki urheilusta tykkäävät naiset on seksikkäitä

T. Mies 20

Vierailija
16/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa lätkä. Naapurit kyllä katsoo, huutaa ja bilettää niin että koko kortteli tietää kuinka kävi katsomattakin.

Vierailija
17/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutten suomen pelejä. Kiinnostaa ihan muut joukkueet.

Vierailija
18/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk turha laji.

Vierailija
19/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiakon aika on ohi, johan sen mätänevät ökyhallitkin kertovat. Kiakko on saastekommunismia parhaimmillaan.

Ja lisäksi lajia harrastetaan n. 5 maassa tosissaan. Rahat pois hölmöiltä -laji. Kalja pitää suosion täällä ylhäällä.

Vierailija
20/20 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, koska jääkiekko (-mafia) tappoi suomalaisen urheilumenestyksen vuosikymmeniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi