Harhaileeko kuolleen sielu
Olen kuullut sanottavan, että kun ihminen kuolee niin hänen sielunsa irtoaa ruumiista ja jää vielä maan päälle jättämään jäähyväisiä omaisilleen ja läheisilleen joksikin aikaa, eli siis "haahuilee" jossain muodossa ennen kuin hänet on saatettu hautaan ja nimenomaan kristillisesti haudattu, jossa sanotaan kunnes Jeesus on sinut viimeisenä päivänä herättävä, sitten vasta sielu on saanut rauhan. Pitääkö tämä teidän mielestänne paikkansa?.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Syntymämerkeistä, minulla on niskassa usean sentin mittainen punainen salmiakkikuvio. Varmaan joku keihäänkärki sitten... Mummolla oli kaulassa myös, valitteli että noloa kun fritsulta näyttää. Ollaanko sitten samassa hötäkässä joskus kuoltu? Juu en usko.
Kuullostaa hurjalta! Onko ne teillä yhä aikuisena, kun useimmiten lähtevät pois lapsena. On tosi erikoista (voi olla uudelleen syntymästä)....
Voi olla! Käy hyvästelemässä paikat, tuntemassa sen, mitä sydämesi eniten halajaa. Ehkä ei ole aikaa, ja näet pienen lapsesi kasvot... kaikki rakkaimmat muistosi. Saat nähdä haluamasi vielä kerran. Vasta sen jälkeen olet valmis jättämään tämän maailman - mukanasi näkemäsi ydin, rakkaus.
Ei jää harhailemaan, vaikka olis haudattu miten tai jätetty hautaamatta. Jumalan luo menee tai kadotukseen.
Syntymämerkeistä, minulla on niskassa usean sentin mittainen punainen salmiakkikuvio. Varmaan joku keihäänkärki sitten... Mummolla oli kaulassa myös, valitteli että noloa kun fritsulta näyttää. Ollaanko sitten samassa hötäkässä joskus kuoltu? Juu en usko.