Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär huorittelee äitiään

Vierailija
06.06.2021 |

Meillä oli isomman luokan riita tänään 16-vuotiaan tyttäreni kanssa. Hän oli ollut juhlimassa koulun päättäjäisiä, mutta ei tullut sovittuun aikaan kotiin, vaan vasta monta tuntia myöhemmin. (Ei ollut saapuessaan humalassa.) Kun tiedustelin ihan nätisti myöhääntulon syytä, hän alkoi haistatella minulle ja haukkui minua jakorasiaksi. Olen kyllä nyt aika pettynyt hänen käytökseensä. Kyllä, olen eronnut lapseni isästä jo heti alkumetreillä ja kyllä, minulla on ollut useampikin mies matkan varrella, mutta ei se silti minusta h*oraa tee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sitä yleensä saa, mitä tilaa!

Vierailija
2/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt ehkäisyä silloin aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen provo. Aloitukseen ei ole saatu valettua sitä aitoa tunnetta (asiasisältö ja tunne kulkevat käsi kädessä) mikä voisi tehdä siitä uskottavan. Erityisesti viimeiset kaksi virkettä ovat heikkoja tässä suhteessa.

Vierailija
4/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus sanonut samoin äidilleni ja isältäni sain ympäri korvia. Toiste en hu#ritellut. Jos ei oltaisi tehty mitään niin varmaan olisin toistanut haukkumiseni.

Vierailija
5/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä työnsin kerran mun äidin vaate kaappiin kun tuli suurempi riita. olin 14 ja tulin himaan pikkusen hiprakas. ite lähin karkuun mut edessä oli tietty kunnon puhuttelu iskält koska äiskä kerto iskälle mitä olin tehny.

Vierailija
6/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
7/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettei omena kauas puusta putoa.

Vierailija
8/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko sille huoranpenikalle suorat sanat?

Vierailija
9/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton provo vaikka naisista maksaa aina. Tavalla tai toisella. Ois niin helppoa jos innostuisi niistä silleen maksullisista. 

Vierailija
10/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, se olisi kyllä tyttö kadulle samoin tein. Kotiin ei enää olisi tulemista. 

Vierailija
11/11 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tytär onkin lesbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi