Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni vähän maku tuosta M. Suosalon avautumisesta. Pidin hyvänä tyyppinä ennen mutta kehtaakin kiukutella kun säästöt pitää käyttää!

Vierailija
06.06.2021 |

Sitähän varten säästetään että on sitten mistä ottaa kun tulot tippuvat. Niin käy muillekin koko ajan!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta asian toteaminen ja oman harmituksen ilmaiseminen aina kiukuttelua?

Vierailija
2/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta asian toteaminen ja oman harmituksen ilmaiseminen aina kiukuttelua?

Kyllä niillä tuloilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan tänne köyhien työttömien ja toimeentulotukiasiakkaitten joukkoon.

Vierailija
4/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kuuluisi valittaa.

Vierailija
5/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa olen miettinyt. Meillä asiat hyvin, joten en ole siinä mielessä siinä asemassa mistä kenenkään ulostuloja pitäisi tuomita, mutta jotenkin toi näyttelijoiden ja muusikoiden valittaminen ärsyttää.

Siksi, että hyvinä aikoina kyllä vedettään useampi satatonnia vuodessa ja ostellaan mökkejä ja sijotusasuntoja, mihin monella ei ole varaa, on ite kuitenkin valittu toi ura, ja kyllä varmaan pitäisi tiedostaa että suosio ei ole ikuista (eli varasuunnitelmia pitäisi olla)... ja sitten kun töitä ei ole, niin valtion pitäisi auttaa.

Vierailija
6/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähettihän se "terveisiään päättäjille" ja kertoi kuinka epäreilua homma on. Ei pelkästään harmitellut, vaan ihan selvästi sanomasta ymmärsi niin, että olisi about pitänyt miehelle kunnon kuukausipalkka maksaa.

Ja vaimonsa Virpi Suutari oli just samaan aikaan lööpeissä jostain ansiokkaasta teoksestaan, eli rahaa on tullut puolisolle kaikista ovista, joten suu kiinni Suosalo. ohis

Vierailija
7/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin asuntoni kun jouduin yksinhuoltajaksi, halusin turvata elämääni, nyt olen työtön ja joudun käyttämään näitä säästöjäni laskujen maksuun. Kaikki näyttelijät ovat samoja kommareita kuin Marin. Mulle mulle mulle vali vali vali..............................Suosalolla on varmasti rahaa, eläköön nyt niillä rahoilla, niin me muutkin joudutaan täällä tekemään. Oksettaa nuo "taiteilijat" valituksineen, no eipähän tarvitse kannattaa moisia katsomalla heidän tekeleitään sun muuta. Oksettavia oman edun tavoittelijoita samanlaisia kuin pääministeri Marin.

Vierailija
8/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa olen miettinyt. Meillä asiat hyvin, joten en ole siinä mielessä siinä asemassa mistä kenenkään ulostuloja pitäisi tuomita, mutta jotenkin toi näyttelijoiden ja muusikoiden valittaminen ärsyttää.

Siksi, että hyvinä aikoina kyllä vedettään useampi satatonnia vuodessa ja ostellaan mökkejä ja sijotusasuntoja, mihin monella ei ole varaa, on ite kuitenkin valittu toi ura, ja kyllä varmaan pitäisi tiedostaa että suosio ei ole ikuista (eli varasuunnitelmia pitäisi olla)... ja sitten kun töitä ei ole, niin valtion pitäisi auttaa.

Yksityistävät voitot, sosialisoivat tappiot. Samaa tekee moni muu ja se on väärin.

Vierailija
9/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sitä vartenhan säästetään, että jos tulee paha päivä, niin ei joudu mieron tielle.

Vierailija
10/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin asuntoni kun jouduin yksinhuoltajaksi, halusin turvata elämääni, nyt olen työtön ja joudun käyttämään näitä säästöjäni laskujen maksuun. Kaikki näyttelijät ovat samoja kommareita kuin Marin. Mulle mulle mulle vali vali vali..............................Suosalolla on varmasti rahaa, eläköön nyt niillä rahoilla, niin me muutkin joudutaan täällä tekemään. Oksettaa nuo "taiteilijat" valituksineen, no eipähän tarvitse kannattaa moisia katsomalla heidän tekeleitään sun muuta. Oksettavia oman edun tavoittelijoita samanlaisia kuin pääministeri Marin.

Marin sitä, Marin tätä.

Hän ei ole syyllinen sinun mielenterveysongelmiisi.

Vierailija
11/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosalo sijoittaa vaimonsa dokumenttielokuviin.

– Koska dokumenttielokuvien tekeminen ei ole hyvä bisnes, niin yritän näillä omilla tekemisilläni kerätä niille pääomaa, Martti valottaa.

Martti ei myönnä suoranaisesti rahoittavansa vaimonsa dokumentteja vaan sanoo ainoastaan sijoittavansa niihin alkupääomaa.

– Nykyään se menee niin, että elokuva pitää tehdä melkein puoliksi valmiiksi ennen kuin sille saa rahoitusta. Siksi pitää olla tietty puskurirahasto.

– Ja koska näyttelijäntöistäni kertyy ehkä enemmän rahaa, voin panostaa tuloistani siihen puskuriin. Mutta se on yhteinen yrityksemme, ja tuemme toisiamme.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Hurjasti-tienaava-nayttelija-Martti-Suosa…

Vierailija
12/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saahan sitä harmittaa ja harmitella, mutta kun noista ulostuloista saa sen käsityksen, että meidän - siis valtion - pitäisi jotenkin maksaa hänelle nuo menetykset, että olemme velvollisia jotenkin korvaamaan. Ja tätä en ymmärrä millään. Kyllä ne säästöt on aina tehty Pahan Päivän Varalle, ja nyt on monella ollut se Paha Päivä. Mikä saatanan raha-automaatti se valtio on nykyään suomalaisillekin?

Kyllä tuo kulttuuri- ja viihdeväki on saanut vähän pudotusta maan pinnalle. Normioloissa heitä hehkutetaan ja heille maksetaan hyvin ja julkisuutta ja olalletaputtelijoita piisaa. Mutta poikkeusoloissa he ovat niitä pahnanpohjimmaisia. Ja niinhän sen pitääkin olla. Se vain unohtuu niin helposti. Ensin hoidetaan ihmiset, pidetään huolta ruuansaannista ja logistiikasta ja infrastruktuurista, järjestetään työolot, koulutus jne. Ja sitten joskus, kun asiallisesta hommat on hoidettu, mennään katsomaan joku näytelmä tai ehkä johonkin konserttiin. Ja paljon ennen sitä on vedetty perskännit jossain räkälässä tai nautittu luonnonhelmassa henkisyydestä ja rauhasta.

Vierailija
13/13 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin sitä, Marin tätä.

Hän ei ole syyllinen sinun mielenterveysongelmiisi.

Minulla ei ole mielenterveysongelmia, sinulla sentään taitaa olla, että otapa ne omat mielialalääkkeet sieltä kaapista ja popsi suuhun, olet kommentistasi päätellen Demari kommunisti, siihenkin on lääkkeet olemassa vaihda puoluetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän