Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero ja mies kuvittelee omistavansa minut?

Vierailija
06.06.2021 |

Ihan pelleilyä, varmaan ainoa ratkaisu on estää mies kokonaan.
Erosimme koska mies kohteli minua joskus halventavasti. Suhteen dynamiikka oli kausittaista eli onnesta kärsimykseen. Yhtenä päivänä olin mitä ihanin ja toisena minussa oli kaikki vikana, kuulin haukut aivan suotta. En jaksanut sitä vuoristorataa ja päätin lähteä ja halusi sitä itsekin.

Mies on kuitenkin toisinaan ymmärtäväinen ja auttavainen erosta aiheutuneista kuluista. On ollut sopuisa mutta yhtäkkiä myös aivan sekaisin. Laitellut minulle kuvia naisistaan ja yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi. Minua se on vain huvittanut, minua ei tosiaan kiinnosta ja on vain hyvä, että on jatkanut elämäänsä. Toisinaan myös on pyytänyt luokseen, kehunut naisena ja sanonut, että tahtoo olla ystäväni.
En ole tietenkään mennyt enkä tahdo välillemme mitään. Välillä kyselee, että onko minulla ollut jo miehiä ja pyytää, että olisin ihmisiksi. Tällä tarkoittanut, etten tapailisi ketään.
Lupaa auttaa jossain meidän välisessä asiassa ja sitten sekoaakin ja sanoo, ettei auta minua koskaan.
Ok, ei siinäkään mitään. Apu on toisinaan tarpeen mutta ei väkisin.

En vain ymmärrä tämän ajatusmaailmaa. Hän itse oli eron suhteen sovussa ja jopa sitä mieltä, että se on parempi meille molemmille. Viime aikoina taas syyllistänyt ja toisaalta ollut kaveria. Itse olen mahdollisimman tyyni enkä provosoidu. Vastaan lyhyesti ja johdonmukaisesti.
Varmaan tulee kiusaamaan minua iät ajat jos annan yhteydenpidon jatkua. Toivottavasti jatkaisi vain elämäänsä ja antaisi minunkin jatkaa. Ainoa vaihtoehto on kohta pistää estolistalle.

En vain ymmärrä mitä yrittää ja miksi haluaa tehdä asioista vaikeaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautu kyllä jokin lukko tämän avautumiseni myötä. Nyt olen itkenyt jo tunnin ja miettinyt, että miksi koskaan edes suostunut kestämään sitä mitä kestin. Hävettää ja tunnen itseni tyhmäksi. Samalla olen todella vihainen. Tuntuu vain niin pahalta, että olen langennut olemaan ihmisen kanssa yhdessä joka ei välittänyt vaan käytti minua vaan omien tarpeidensa täyttämiseen, rehellisesti sanottuna manipuloi minut ihan sokeaksi. En tiedä kumpaa vihaan nyt enemmän, itseäni vai häntä. Ap 

Vierailija
22/25 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjauksena edelliseen viestiini - hän siis sanoi, ettei minulle ole paineensietokykyä lainkaan jos itkin tai olin muuten vain sekaisin. Ap 

Olisikin hauskaa, jos tulevaisuudessa deittiprofiileissa lukisi suoraan "tarvitsen paineensietokykyisen naisen", niinkuin työpaikkailmoituksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avautu kyllä jokin lukko tämän avautumiseni myötä. Nyt olen itkenyt jo tunnin ja miettinyt, että miksi koskaan edes suostunut kestämään sitä mitä kestin. Hävettää ja tunnen itseni tyhmäksi. Samalla olen todella vihainen. Tuntuu vain niin pahalta, että olen langennut olemaan ihmisen kanssa yhdessä joka ei välittänyt vaan käytti minua vaan omien tarpeidensa täyttämiseen, rehellisesti sanottuna manipuloi minut ihan sokeaksi. En tiedä kumpaa vihaan nyt enemmän, itseäni vai häntä. Ap 

Ehkä keskusteluapu tai terapia voisi olla hyväksi sinulle. Sinulla ei ole mitään hävettävää! Mies taas käyttäytyy typerästi.

Vierailija
24/25 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp taas tätä stooria, parempia provoja!

Vierailija
25/25 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kuulostaa siltä kuin Ero olisi miehen lisäksi joku toinen, joka haluaa omistaa sinut.