’Mua pan***aa kyllä nyt ihan hirveesti
Mikä on sun reaktiosi tuohon kommenttiin jos kuulet sen ensimmäisenä lauseena aamulla? Mä en tiedä miksi, mutta mulla tuo lause aiheuttaa nykyisin vaan ärsytystä. Tykkään kyllä seksistä, ei siinä mitään, mutta tuo lause aiheuttaa vaan inhon tunteita. Tekis mieli sanoa, että aha, kiitos tiedosta, sulla on ihan käsi siinä, mä en ole mitään sun apuväline. Toisilla sanoilla kun aloittaisi, saattaisi vaikka lämmetäkin.
Kommentit (46)
No jos vaimo sanoo noin, niin panemaanhan me aletaan. Jos minä sanon, niin sama lopputulos. Aamu alkoi pikaisilla, vaikka sanoja ei tällä kertaa käytettykään. Ja illalla uudestaan. Yli 20v. oltu yhdessä.
Eli me pidämme molemmat seksistä, ja rakastamme edelleen toisiamme. Jos nuo sanat aiheuttaisivat ällötystä, niin kannattaisi miettiä, onko niitä tunteita enää.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kierryin vaimoni ympärille.
Sivelin selkää paidan sisältä, olkapäitä, liu` utin kättä alaselkään ja pakaroille.
Sivelin takapuolta. Painauduin aivan kiinni, että tunsi kovuuteni.”-LOPETA! Anna nukkua. Kuuma. Mene pois.”
Se siitä sitten.
Minäkin tein noin aamulla. Yhdyntäänhän se päättyi. Kun lukee palstaa, niin tajuaa, kuinka onnekas on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kierryin vaimoni ympärille.
Sivelin selkää paidan sisältä, olkapäitä, liu` utin kättä alaselkään ja pakaroille.
Sivelin takapuolta. Painauduin aivan kiinni, että tunsi kovuuteni.”-LOPETA! Anna nukkua. Kuuma. Mene pois.”
Se siitä sitten.
Herätitkö vaimosi kesken unien ja aloit tunnustelemaan? Uutinen: useat naiset haluavat olla hereillä ja fiilistellä omia tuntemuksiaan ennen esileikkiä sekä olla tilanteessa mukana. Vaimoasi väsytti, mikset antanut nukkua? Itsekkyys taas huipussaan.
Mitä hittoa! Olen tehnyt noin vuosikymmeniä näyttääkseni vaimolle, että haluan häntä. Herätellyt hänen himojaan tietäen, ettei hän halua aamuisin seksiä, vaan vasta illalla. Naisen himot pitää herättää jo aamulla ja näyttää, että yhä käy kuumana rakkaaseen. Joskus nuoremana saatettiin jopa naida lusikassa paineita pois. Ei vaimo ole tuosta koskaan harmistunut, päin vastoin, tietänyt, että olen alkanut käymään kuumana. Minun on ainakin pitänyt aina näyttää ja osoittaa haluni, jotta vaimon halut olisivat heränneet. Mitä malttamattomampana tai kuumenpana ole käynyt sen suurempi vaikutus ollut vaimon haluihin, sen helpommin vaimo on orgasmeja saanut. Ainakin oman vaimon pitää saada tuntea itsestä halutuksi ja rakastetuksi seksiä halutakseen.
No voihan sen sanoa monin eri tavoin, mutta olisin ihan kuumana jos mies sanoisi noin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä huokaus.
Viimeksi sain 4v sitten, tai no, 3v11kk sitten eli eipäs nyt liioitella.
N43
Nieletkö?
Kyllä. Pyllystä suuhun.
Etkö seuraa palstaa?
Se on ihan epidemia. Kaikki miehet on pilalla 11 vuotiaista eteenpäin.