Syön mahdollisimman epäterveellisesti, en liiku kuin sohvalta jääkaapille
Itsekin ihmettelen, kuinka terve olen aina ollut.
Kommentit (21)
ei ruoan laatu vaan vähyys on pääasia.
En ole trolli vaan mietin näitä, että pitäisi päivässä syödä jotain vihanneksia. En halua moittia ketään, mutta omalla lautasellani vihreä on suolakurkut.
- ap -
Uuno Turhapurolla on jääkaappi soffan vieressä. Se kaveri osaa ottaa rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, ruuan sisällöllä on suurin merkitys.
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli vaan mietin näitä, että pitäisi päivässä syödä jotain vihanneksia. En halua moittia ketään, mutta omalla lautasellani vihreä on suolakurkut.
- ap -
Ei ne kasvikset auta, jos ruoka on muuten huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole jos syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole jos syö liikaa.
tai liian vähän
muistakaa piereskellä riittävästi jotta suoli pysyy puhtaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Ei ne kasvikset auta, jos ruoka on muuten huonoa.
Miten pitäisi auttaa, kun kuitenkin voin hyvin enkä sairasta? Nykyään on paljon kaikkea terveysjuttuja lehdissä ja varmasti ihan asiaa. Halusin vain sanoa, että näin rupunenkin akka pärjää.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitäisi auttaa, kun kuitenkin voin hyvin enkä sairasta? Nykyään on paljon kaikkea terveysjuttuja lehdissä ja varmasti ihan asiaa. Halusin vain sanoa, että näin rupunenkin akka pärjää.
- ap -
Ei lehtien artikkelit ole asiaa.
Olen joskus miettinyt tuota.
Miten jotkut voivat syödä mitä sattuu ja esim. polttaa tupakkaa.
Miten heidän terveys kestää?
Ehkä se on ajan kysymys.
Olen 46v ja sairaalan asiakas, vaikka pyrin syömään kasviksia ja elämään hyvinvointia tukien.
Ei säännöllisiä lääkityksiä.
Reumalääkkeet skippaan pääasiassa ravinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole jos syö liikaa.
Sillä sisällöllä vaikutetaan myös ruuan määrään. Kroppa itse kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Vtut sä mikään rupunen olet, et puhu noin itsestäsi. Heti rakastelisin. Ruokatottumuksia voisit kyllä vähän muokata.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on ajan kysymys.Olen 46v ja sairaalan asiakas, vaikka pyrin syömään kasviksia ja elämään hyvinvointia tukien.
Reumalääkkeet skippaan pääasiassa ravinnolla.
Sama. Eihän näillä elämäntavoilla mitenkään voi kehuskella, mutta tosiaankin näin yli 6-kymppisenä en juurikaan sairastele enkä ole ylipainoinen vaikka syön mitä sattuu. Lääkkeitäkään ei ole paitsi joskus otan puolikkaan Buranan kohmeloon.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole jos syö liikaa.
suurella osalla ihmisistä kroppa ei kerro mitään tai haluaa aina vain lisää
Miksi?
Itse tykkään liikkua, tehdä kaikkea kivaa, olla ulkona ja vastaavaa, joten en oikein ymmärrä sohvalla koko päivän makaajia. Jo työni on keskiraskasta fyysistä työtä ja on mukavaa, kun näin liki viisikymppisenä voi tehdä lähes mitä vain ja liikkua eri tavoin. En ole mikään himoliikkuja ja iltasella on mukavaa hetken vain olla, mutta en todellakaan jaksaisi olla vain.
Täällä av:lla vietetty aikakin tuntuu usein niin typerältä ja elämän hukkaamiselta, joten käyn täällä enää vain harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on ajan kysymys.Olen 46v ja sairaalan asiakas, vaikka pyrin syömään kasviksia ja elämään hyvinvointia tukien.
Reumalääkkeet skippaan pääasiassa ravinnolla.Sama. Eihän näillä elämäntavoilla mitenkään voi kehuskella, mutta tosiaankin näin yli 6-kymppisenä en juurikaan sairastele enkä ole ylipainoinen vaikka syön mitä sattuu. Lääkkeitäkään ei ole paitsi joskus otan puolikkaan Buranan kohmeloon.
- ap -
Siinäkö sinun elämäsi menee? Sohvalla makaamiseen, alkoholiin ja tähän palstaan? Auts, aika surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole jos syö liikaa.
suurella osalla ihmisistä kroppa ei kerro mitään tai haluaa aina vain lisää
Suurin osa siis syö siis sellaista ruokaa, joka vain lisää nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itse tykkään liikkua, tehdä kaikkea kivaa, olla ulkona ja vastaavaa, joten en oikein ymmärrä sohvalla koko päivän makaajia. Jo työni on keskiraskasta fyysistä työtä ja on mukavaa, kun näin liki viisikymppisenä voi tehdä lähes mitä vain ja liikkua eri tavoin. En ole mikään himoliikkuja ja iltasella on mukavaa hetken vain olla, mutta en todellakaan jaksaisi olla vain.
Täällä av:lla vietetty aikakin tuntuu usein niin typerältä ja elämän hukkaamiselta, joten käyn täällä enää vain harvoin.
Makuuasennossa sohvalla voi tehdä töitä. Palkka juoksee vaikka akka makaa.
Vielä.