Hyvän kesäpäivän biisejä?
Itse sain jo soittolistalleni
- Mr. President - Coco Jamboo
- Loona - Vamos A La Playa
- Paradisio - Bailando
Tähän sitten tökkäsi mielekkäät kesäbiisit.
Ei mitään Jvg, Robin, Anna Abreu kaltaisia biisejä. Jeesaisitteko jotta saisin kunnon soittolistan kesäbiiseistä? Itse olisin iloinenkin, jos joitain vähemmän tunnettuja biisejäkin tulisi kuuleville korvilleni. Linkatkaa niitä biisejä tähän ketjuun.
KIITOS!
Kommentit (12)
Miellän keväbiisiksi, mutta miksei vieläkin kävisi semmareiden Taina.
Kesäbiisejä tulee mieleen Eurooppa 3, esim. Kesäyö. Linkkejä en nyt saa kun tämä hyppää sovellukseen enkä sieltä saa kaivettua.
3/4 on uutta minulle, mutta ei nämä sille soittolistalleni pääse. Voi jollekin muulle soittolistalleni päästä, mutta ei tälle.
Ap
Lisää biisejä vaan. Kaikista biiseistä valikoin mieleiseni biisit tälle listalleni.
Ap
Mikään ei kelpaa. Miksi edes kysyt? Ysäri mielessäis
Ap, listallasi on vain neuroottisia biisejä. Kokeile vaihtaa genreä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei kelpaa. Miksi edes kysyt? Ysäri mielessäis
Huomenta!
Mulla on 22 soittolistaa, joihin voin näitä biisejä laittaa, mutta tälle pyytämälleni soittolistalle nämä eivät käy. En sanonut näitä huonoiksi biiseiksi.
Itse havittelen omaan korvaani täydellisiä soittolistoja. Ylänuolen antaminenkin on ristiriitaista, kun en tiedä millä perustein mun pitäisi niitä antaa. Lähes jokainen biisi ehdotus, kun myös olisi ylänuolen arvoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, listallasi on vain neuroottisia biisejä. Kokeile vaihtaa genreä.
Antakaa niitä biisejä tulla. En ole tottunut ruotsalaiseen ja muihin yllämainittuihin biiseihin, niin tässä on vähän sulateltavaa.
Edelleen näitä biisejä, edes joillekin listoilleni päätyy.
Melodiset biisit uppoo helpoimmiten korvaani.
Ap