Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin 15-vuotias teini on päättäjäisten iltana vanhempien kanssa kotona

Vierailija
05.06.2021 |

Surullista, omille lapsille päättäjäisilta on aina ollut niin tärkeä tapahtuma yhdessä kavereiden kanssa. Nuorin lapsi (2v vanhempi kuin tuo teini) kertoi, että naapurin lapsi on koulussakin omituinen ja seisoo aina yksin

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja anna naapurin lapsen olla.

Vierailija
2/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia kuuluu sulle...miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todennäköisesti hänen elämänsä onnellisin päivä, kun pääsi niistä idiooteista eroon.

Vierailija
4/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaikilla ei ole kavereita valitettavasti, koska sinun ja lapsesi kaltaisia kiusaajia on olemassa.

Vierailija
5/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka tietää, mitä noissa illanvietoissa puistoissa ja rannoilla on meneillään, arvostaa, että alaikäinen lapsi ei siellä ole. Toki olisi kiva jos muuten löytyisi hyviä kavereita.

Vierailija
6/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naapurin lapsen pitäisi olla torilla kännissä ja sinun pilkattavanasi...?

Vierailija
7/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sun on siellä ryyppäämässä.

Vierailija
8/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, 15v lapsen paikka ei olekaan rymyämässä puistossa tmv kylillä, siellä ei hyvä heilu eikä järki päitä pakota. Mutta sinähän et siitä välitä, kun et osaa vanhempi olla.

Vierailija
9/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain ole tyhmiä laumasieluja. Parhaiten koulussakin menestyvät vähän nörtit, pikkuvanhat, lapset, jotka lukevat paljon ja siten osaavat haaveilla tulevaisuudestakin eri tavalla kuin työläisten lapset, joiden ainoa tavoite on "päästä" nopeasti aikuiseksi, naimisiin tai saada ainakin pari au-lasta. Ammatti on sivuseikka. Toki on kiva, jos on samoin ajattelevia kavereita, mutta ainakin minä koin, että muut olivat aika lapsellisia ja käyttivät liikaa aikaa hömppään. 

Vierailija
10/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en minäkään ikinä ole missään ollut. Onko se jokin pakko? Meidän 15v otti karkkipussin ja limpparin mukaansa ja lähti isänsä luo.

Vierailija
11/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tässä on sokeutesi sen suhteen, miten olet kasvattanut lapsesi hyväksymään syrjimisen.

No joo, pään aukominen jääköön tähän. Jotkut lapset ovat liian haastavia ikäistensä kaveriksi, näissäkin tapauksissa osa vanhemmista voi katsoa peiliin. Mutta paljon on sellaisiakin, jotka voisivat kehittyä ihan porukkaan sopivaksi, jos kaikki eivät syrjisi lasta estäen niiden sosiaalisten taitojen kehittymisen.

Vierailija
12/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kareem on surullinen.

Vierailija
13/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat harvinaisen ikävältä äidiltä

Vierailija
14/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat vastuussa alaikäistensä toihuista, joten 15-vuotiaan kotona viihtyminen on todella iso plussa. Jos oma lapseni olisi noin nuorena lähtenyt jonnekin juhlimaan kavereidensa kanssa, olisin halunnut asettaa tarkan kotiintuloajan ja noutaa lapsen itse juhlapaikalta. Alkoholijuomiahan ei tuon ikäiselle saa lain mukaan kukaan hankkia, joten limubileet voisi olla.

Vierailija
15/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut itsekään olla missään silloin, ei kiinnostanut ryyppyjuhlat siihen aikaan. Onneksi. 

Vierailija
16/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tyytyväinen, kun poika lähti. Päivällä puhui illanvietosta kaverin luona, ja ihmettelin nyt illalla, kun ei sitten ollutkaan lähdössä. Kaverit tuli onneksi hakeen.

Ei päättäjäisten ns juhlinta tarkoita mitään juomista. Sen kun hengailevat, juttelevat ja kuuntelevat musiikkia.

Itse olin kotona nyhjöttäviä nuori. Ei kukaan pyytänyt minnekään enkä osannut itseäni tyrkyttää. Ei kauheasti kivoja muistoja.

Vierailija
17/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa veemäinen naapuri. Mitä se sulle kuuluu kuka tekee mitäkin? Luojan kiitos meillä ei ole naapureita ☺️

Vierailija
18/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä hänen pitäisi olla että sinä, jolle asia ei kuulu, olisit onnellinen?

Sun lasten kanssa dokaamassa?

Vierailija
19/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, poliisi sieltä soitti, että meidän Minttu-Oskari on noukittu sammuneena ja housunsa pissanneena kyytiin. Olen niin ylpeä! Hän sentään on jotain!

Vierailija
20/64 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että toisella ei ole kavereita. No, minäpä haukun häntä omituiseksi ja teen avauksen vielä mammapalstalle. Kumpikohan tässä on oikeasti se omituinen?