Kuukautiseni loppuivat kuin seinään koronarokotteen ottamisen jälkeen
Kommentit (147)
KRAR Mika Rämetin mukaan kaikki on normaalia. Johtuu vaan stressistä tms. Ottakaa kolmaskin piikki.
Minulla loppui myös kuin seinään koronarokotteen jälkeen, 3 kk olivat poissa, kunnes taas alkoivat. Toivon että kierto on nyt palannut ennalleen.
Ei ole ilmestynyt kuukautisia vaikka en rokotetta ottanut.
M49
Alkoivat rokotteiden jälkeen taas, prkle.
Mun 70 v rokotekielteinen anoppi sanoi, että kun hän oli rokotetun lähellä hänellä alkoi kuukautiset ja silmistäkin alkoi vuotamaan verta...on se hurrrrja piikki!!!!
Kuukautiset jäi pois ekan rokotteen jälkeen. Toinen nyt edelleen harkinnassa kun ei niitä ole kuulunut vieläkään. Ikää on jo 40 ja lapset tehtynä niin sinällään ihan sama, mutta pistää miettimään, että uskaltaako ottaa toista… En ole stressannut rokotteesta (lienee pienimpiä murheita normaalin ihmisen elämässä?) enkä voi olla raskaana.
Meni menkat sekaisin. On tullut nyt 3 kk miten sattuu. En ole jaksanut tehdä haittailmotusta.
Siitä rokotteesta joku aine kerääntyy munasarjoihin. Vielä ei tiedetä, onko kyseessä lopullinen häiriö. Mutta siis vaihdevuodet saattaa tulla tästä rokotteesta.
Ei jaksais ny mitään rokotepelottelua kun on siitä hyötyäkin ollut. Mutta kyllähän nää menkkaoireet on todella outoja. Tuleeko muka jostain muusta rokotteesta vastaavia?
Tulkaa kaikki julkisuuteen puhumaan omilla kasvoillanne. Onhan se arkaluontoinen aihe, mutta joukossa on voimaa. Ilmeisesti teitä on aika paljon Suomessa?
Varmasti löytyy joku media? Vai onko se sitten vain bi t chute esim.
Oispa mullakin loppunut ! Inhoan kuukautisia
Minulla kuukautisten väli on rokotteiden jälkeen venynyt entisestä 29 päivästä 45 päivään. Olen tehnyt haittavaikutusilmoituksen. N32
Joku pani sut paksuksi, et vaan muista kuka ja missä
Mulla ei loppunut. Olisi kyllä ihan mielellään saanut loppua…
Mulla alkoi kuukautiset kun otin tehostepiikin ja olen 66v mies
Mulla alkoi kuukautiset 3 pv rokotteen oton jälkeen
Ei koekaniini kirjoitti:
Ei ihmekkään kun semmosia kokeellisia rokotteita menee ottamaan joten onneksi en ole ite ottanut enkä ota, ja muutan vaiks maan alle tai mettään jos pakottavat :-O :-(...
Et sä uskalla kun et uskalla ottaa pikku piikkiä minkä uskaltaa ottaa pienet lapsetkin🤣
Carma kirjoitti:
Tein myös ilmoituksen Fimealle,koska ensimmäisen rokotteen jälkeen kolmet kuukautiset ovat olleet erilaiset kuin yleensä.Kahdet on alkaneet viikkoa ennen kuin piti.Kivuliaat ja runsaat.Hyytymiä on tullut,kuin kannusta olisi kaatanut.Ja vuotopäivät on nyt 9-10 luokkaa.Ei tässä kauheasti kotoaan tuona aikana voi poistua.Maailmalla asiaa tutkitaan.Suomessa n.300 naista on asiasta tehnyt ilmoituksen.Parin viikon päästä menen tehosterokotukseen ja mielenkiinnolla seuraan,miten kuukautiset reagoin siihen.
Menet tehosterokotukseen??
Mä tulin raskaaksi piikistä
T. Mies 26
Itselläkin ensimmäisestä rokotteesta kierto venähti 37 päivään, normaali 28 päivää. Vuodossa ei mitään muutosta ollut ja muuten normaalit menkat. Ja seuraavat kierrot olivat normaaleja. Otin joku viikko sitten toisen rokotteen ja kuukautisia ei ole kuulunut, ovat 4 päivää myöhässä. Toivottavasti ei kuitenkaan raskautumiseen vaikuta tai ole muitakaan pitkä aikaisia haittavaikutuksia...🤔