Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 36-vuotiaalla naisella toivoa saada parisuhde?

Vierailija
05.06.2021 |

En ole täysin kokematon, sillä minulla on ollut 3 eri miehen kanssa seksiä, ja noista viimeisimmän kanssa pitkäaikainen seksisuhde (joka vielä jatkuu). Mutta parisuhteessa en ole koskaan ollut. En ole koskaan seurustellut, edes teini-iän seurustelujuttua minulla ei ole ollut.

Olen normaalipainoinen, työssäkäyvä, asun kaupungissa vuokra-asunnossa, olen savuton, käytän alkoholia kohtuudella (muita päihteitä en ole koskaan edes kokeillut), ei ole lemmikkejä (tosin olen eläinrakas). Haaveenani on mm. matkustelu.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää kysellä asiasta vauvapalstalla niin vastaus on ettei ei ole enää toivoa. Sellaisilla 36-vuotiailla jotka eivät asiasta jatkuvasti tänne spämmää on enemmän toivoa koska he olivat paikalla kun järkeä jaettiin. Ap selkeesti myöhästyi.

No jaa. - Tämä palsta on kuitenkin tapa yksin elävän jakaa ja tai yleisemmin vain kirjoittaa auki ajatuksiaan. Kyllä moni tänne kirjoittaja tiedostanee varmasti oman tilanteesta enemmän kuin hyvin. Mutta se, että saa tai voi kirjoittaa tänne voi saada iselleen uskomattoman määrän myötäelämistä ja tukea. Toki perustellusti toisinaan voi myös saada roppakaupalla sontaakin niskaansa.  Vaikka esimerkiksi pelkkiin "peukkuihin" ei kannaa liikaa tuijottaa, koska on myös heitä, joka ilm. saava joain tyydytystä siitä, etä voivat olla se, joka "dissaa" jotain kirjoiusta, josta kaikki muut pitävät. Tai haluavat anaa alapeukkua vain siksi, että kirjoituksessa eivät ole kaikki välimerkit kohdillaan ja yhdyssanavirheiden etsijät ovat myös ihan oma rottunsa. 

Vierailija
42/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon ikäisen pitäisi satsata itseensä oikein kunnolla ettei jää parisuhdemarkkinoilla taakse. Yleensä sinkkunaiset jotka ovat 18-23-vuotiaita ovat kuumaa kamaa miesten keskuudessa mutta jos on jo 36-vuotias niin se on jo auttamatta liian vanha ja ehkä jo mielenkiinnotonkin. Onko sellaista asiaa mikä kiinnostaisi sinua miehissä, meikkaatko, onko hyvä kroppa jne? valitettavasti ulkonäkö on aika tärkeä seikka. Saatan kuulostaa pinnalliselta mutta monet miehet sitä vaativat, huoliteltua ulkonäköä. 

Olisin pettynyt itseeni, jos olisin kokenut ja tuntenut, joskus, että ulkonäköni olisi ollut merkittävintä, jota voisiin parisuhteeseeni antaa. - Joku voi tietysti ajatella minun kohdallani, että minun ulkonäölläni tällainen ei ole todennäköistä jo siksi, että olen mies 

Hyvä uskoisena ja kenties hieman hölmönä haluan kuienkin toivoa, että kukaan nainenkaan ei ajattelisi omalta kohdaltaan niin, että heidän ulkonäkönsä olisi merkittävintä, mitä he voivat parisuhteeseen tuoda.

En väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä mutta väitän myös, että suurimmalle osalle riittää kumppanissa verraten tavanomainen ulkonäkö ja hänen panostuksensa "ulkoisiin avuihin".

Ja jos hän käyttää tavanomaista enemmän panostusta ulkonäköönsä, niin tämä saattaa tulla osalle isona yllätyksenä niin, että suhde kokee haasteita, kun mies turhautuu siihen miten paljon aikaa ja vaivaa nainen haluaisi nähdä pitääkseen itsensä (ja mahd. myös ympäristönsä) eriyisen veihättävänä ja ulkoisesti kauniissa kunnossa.

Sitäkin ihmettelen tosinaan miksi edelleen kohtaan kirjoituksia joissa ns sisäistä kauneutta (tai vaikka järkevyyttä) ja ulkosita puoleensa vetävyyttä pidetään toisilleen vastakkaisina.    

Sinkkumies  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
44/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ajautuu seksisuhteisiin, mutta ei saa parisuhdetta...?

Supernirso?

Ruma?

Epämiellyttävä persoona?

?

Vierailija
45/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä naiselta 45 - 50 vuotiaalle kokeneelle hopeaketulle. Saat sieltä hyvän miehen itsellesi - pitää sinusta kaikin puolin hyvää huolta.

Vierailija
46/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30v naiset ovat aika pahassa asemassa näillä markkinoilla... :/

Ovatko huonommassa kuin miehetkään? Millä perusteella?

Vierailija
47/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 36v ikään mennessä kokeillut muuta kuin alkoholia? Olisit mulle ihan liian jäykkis ja kokeilunhaluton

Vierailija
48/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen ajautuu seksisuhteisiin, mutta ei saa parisuhdetta...?

Supernirso?

Ruma?

Epämiellyttävä persoona?

?

Ajautuu? - Vai ei kenies halukaan mitään muuta? - Itse en jaksaisi tusksin edes kykenisin pelkästään seksisuhteeseen, mutta yritän olla tuomitsematta heitä, jotka sellaiseen ovat valmiit mahd. jopa halukkaitakin.

Oikeastaan kysymykseni tai ihmettelyni kohdisuu siihen, miten edelleen turhauttavan usein kohtaa kirjoituksia, joissa naisten lyhyaikaiset parisuhteet ja mahd. yhden yön seikkailut tuomitaan ja lyhyt aikaisia seksisuhteita ("säätöjä")  harrastavaa naista pidetään -yksinkertaistaen- huonoina ja ei kunnioitettavana naisena. - - Kun taas mies joka on ed. kerrotun kaltaisessssa tilanteessa ja tai asemassa e. mies jolla otaksutaan olevan tai mah. olleen useampia lyhyaikaisia parisuhteita ja / tai kenties  verrattain paljon yhden yön seikkailuita takanaan - saateaan edeleen ihailla ja mahd. jopa kadehtia. - - - Mistä tällainen kaksinaismoralsimi vielä 2020 -luvulla?

Sinkkumies  

Vierailija
49/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos sinulla on lapsia jokaisen niiden 3 edellisen miehen kanssa, niin silti löydät neljännenkin miehen. niin epätoivoisia suomalaiset miehet ovat. arvostusta et silti saa yh:na.

Unohtui mainita oleellinen seikka, eli minulla ei siis ole lapsia. 

Ap

Vielä oleellisempaa on, onko niitä vielä aikomus hankkia?

Ei ole erityisenä haaveena, mutta ei täysin poissuljettu vaihtoehtokaan. 

Ap

Liian vanha.

Saivathan Harry ja Meghankin juuri toisen lapsen. Ja Meghan on Harrya 3 vuotta vanhempi. Harry on heistä se 36. 

Vierailija
50/52 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee 36 vuotta vanhalla vakipanolla? Tekee lapsia vai? Avioon? Yhteinen koti ja eläketili?

Vierailija
51/52 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaan naisen kannattaa poimia noin 5 vuotta nuorempi kumppani.

Vierailija
52/52 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin aikoinani, että mahtaako sitä kumppania löytyäkään.

Nyt päälle viiskymppisenä ja parisenkymmentä vuotta yhtä ja samaa parisuhdetta takana sitä aina välillä miettii, olisiko elämä ollut sittenkin helpompaa yksin.