Mihin otan yhteyttä jos en kestä sitä että äitini menehtyy?
Äitini on hyvin rakas mutta huonossa kunnossa. Pelottaa että romahdan jos hän menehtyy. Äiti on ollut elämässäni aina ja viime viikot ovat olleet outoja, hiljaisia. Hän on kyllä hoidossa mutta haluaisin vain että saisin hänet kotiin ja kaikki olisi hyvin ❤️ menetin mieheni pari vuotta sitten ja olen hiljalleen siitä toipumaan päin vaikka edelleen suren ajoittain. Elämässäni ei enää montaa ihmistä ole tukemassa. N 40
Kommentit (8)
Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa ja voin hyvin kuvitella kuinka raskasta sinulla nyt on. Olen pahoillani puolestasi.
Tähän voit ainakin ottaa yhteyttä https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numeross…;
Sieltä voivat neuvoa myös eteenpäin avun saamisessa. Toivottavasti joku ihminen löytyy rinnallesi auttamaan.
Oman terveysaseman psyk. hoitajaan.
Seurakunnan pappiin voi myös ottaa yhteyttä.
Kyllä sinä siitä selviät, on luonnollista kuolla ja äitisi ei taida enää olla hirmu nuorikaan, jos sinä olet 40v? Onko sinulla omaa perhettä ympärillä, siis puolisoa tai lapsia?
Selvisin äitini sairastumisesta ja kuolemasta, lapseni olivat silloin juuri 4v täyttänyt ja 2,5v ja itse olin 30v, äitini kuoli 47v iässä.
Luin huonosti, pahoittelut, olet siis menettänyt miehesi.
Ed
Työterveys? Kriisikeskus?