Mitä matsihyvää teillä tänään?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Pystytään kyllä katsomaan peliä ilman että syödään samalla jotain
🙈
Iskä tekee pizzaa ja en tiedä olisiko hankkinut oluttakin, kun saavun heille. Kokista eilen hankin vanhempien jääkaappiin. On mulla karkki jemmakin heidän luonaan.
Aiotaan tilata pizzat ja ostin ihan juhlan kunniaksi yhden vesimelonisiiderinkin 😋
Ajattelin tehdä loimulohitäytteisiä rieskarullia, menee oikeastaan lähinnä päivällisenä. Ehkä lisäksi sitten tyyliin popcornia jos tekee mieli tai jaksaa jotain vielä syödä.
Jääkiekko ei kuulu mun elämään millään tavalla.
Hädin tuskin tiedän et on joku matsi.
Valkosipulidippi tekeytymässä jääkaapis. Sipsit odottaa vielä pussissa. Mango-hedelmä mehuakin on. On mulla pari kaljaaki mut ei maistu kauheemmin. Voi että ku tekis mieli jätskiä mut en jaksa kauppaan. Oon niin rähjäsen näköinen ja hikine . Joutus mennä suihkuu yhen jätskin hankinnan takia 😒
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulidippi tekeytymässä jääkaapis. Sipsit odottaa vielä pussissa. Mango-hedelmä mehuakin on. On mulla pari kaljaaki mut ei maistu kauheemmin. Voi että ku tekis mieli jätskiä mut en jaksa kauppaan. Oon niin rähjäsen näköinen ja hikine . Joutus mennä suihkuu yhen jätskin hankinnan takia 😒
Jeeee saan sitteki jätskiä. Naapuri menee kauppaa ja tuo mullekki
Vierailija kirjoitti:
Iskä tekee pizzaa ja en tiedä olisiko hankkinut oluttakin, kun saavun heille. Kokista eilen hankin vanhempien jääkaappiin. On mulla karkki jemmakin heidän luonaan.
Tähän yllä olevaan kommenttiini lisäksi söin suklaapisara keksejä ja vanhempani olivat ostaneet karhu olutta ja kaksi pellillistä pizzaa iskäni valmisti. Kokistakin join.
Toinen pellillinen pizzaa jäljellä, joten tästä sitä voisi uudelleen satsata pötsiini hyvää.
Kyllä se ruoka maittaa, kun 2-0 Suomi johtaa Saksaa.
Sipsejä ranch-dipin kanssa ja hedelmäsalaattia, juomaksi on limpparia ja jääkaapissa odottamassa myös muutama olut ja siideri, jos myöhemmin maistuu. Ehkä pelin jälkeen oman pihan terassilla.
oli ranskiksia ja kasvispyöryköitä lisukkeilla. Ja suklaata. En kyllä kauaa jaksanut edes seurata, mutta ruuat maistui:p
Onhan sekin hetkensä, kun maalia tuulettaessa sipsikuppi tai pizzalaatikko lentää ilmaan.
Pystytään kyllä katsomaan peliä ilman että syödään samalla jotain