Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko urheilua TV:sitä?

Vierailija
05.06.2021 |

Miksi? Miksi et? Tuleeko teidän huushollissa koskaan sanomista urheilun katsomisesta jos osa perheestä haluaa katsoa ja osa ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Rafael Nadalin matseja tai MM-futista.

Vierailija
2/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson TV:tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä, mutta harvoin. Katson joidenkin lajien arvokisoja, ja niissäkin lähinnä loppuvaiheen ottelut silloin, kun Suomen joukkue on mukana.

Kesäolympialaisia olen tosin tykännyt katsoa lapsuudesta lähtien, vaikkei suomalaisurheilijoilla edes olisi realistisia mahdollisuuksia kärkisijoituksiin. Toki esim. keihäänheitto on erityisen jännittävää, jos Suomella on hyvä edustus. Olympialaisten tunnelma on hieno. Odotan Tokion olympialaisia tänä kesänä.

Taitoluistelua ja telinevoimistelua on kiva katsella sen taiteellisen puolen takia.

Olen huomannut, että osana olympialaisia monet yllättävätkin lajit (esim. soutu ja ammunta) muuttuvat viihdyttäviksi seurattaviksi, kunhan vain rupeaa katselemaan niitä, ymmärtää säännöt ja valitsee oman suosikin. Tosin jotkut lajit, kuten moottoriurheilu ja golf, eivät ole mielestäni viihdyttäviä, vaikka olen yrittänyt niitä katsoa. Se on harmi, koska Suomi on aina pärjännyt moottoriurheilussa.

Vierailija
4/4 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Minua ei kiinnosta urheilun katsominen, ei mitkään kilpailut. Minulle ei aukene se, mitä väliä sillä on kuka juoksee nopeiten tai sohii palloja maaliin enemmän kuin joku toinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme