Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla yksinäisyys aina korostuu kun on kaunis aurinkoinen sää?

Vierailija
05.06.2021 |

Kaikki ovat ulkona, kaikilla on kavereita, pariskunnat ovat yhdessä. On surullinen ja masentunut olo.

Kommentit (21)

1/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kesä on yksinäiselle pahinta aikaa.

Vierailija
2/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellanen fiilis, että kaikki on niiin ihanaa, että ihan ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että olisi jo syksy.

Vierailija
4/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa, että jusssina olisi sellainen sää, että saisi pysyä himassa ilman kesän pakollista mökkikäyntiä. Tai aina saa pysyä, mutta ei tartte selittää. 2 vuotta koronaa on tehnyt musta aika erakon.

Vierailija
5/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun pelko. Kun kaikki on kiinni.

Ennen oli vaikeaa, kun ei ollut nettiä, ei edes kännykkää. Nykyään voi jakaa ajatuksia vaikka täällä. Ette ole yksin.

Vierailija
6/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauniita kesäpäiviä vihaan

Vierailija
7/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on kauhea! Silloin oli vieläkin kauheampaa, kun kaikki kaupatkin oli kiinni.

Vierailija
8/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se korostuu mutta en anna sen estää sitä että kävisin esim maauimalassa tai rannalla yksin.

Vierailija
9/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se korostuu ja välillä siitä tulee tosi surullinen olo. Teen yksin retkiä eri paikkoihin ja käyn syömässä ulkona, mutta niitä hetkiä varjostaa se oma yksinäisyys, kun muut ympärillä ovat omissa seurueissa ja ovat iloisella päällä. Kun suunnittelen tekemistä niin jo silloinkin käy mielessä se, että katsotaanko mua oudosti kun olen liikkeellä itsekseni. Moni asia olisi niin paljon antoisampaa, jos sen kokemuksen voisi jakaa jonkun toisen kanssa.

Vierailija
10/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin alkuillasta kaupassa ja tuntui että kaikilla oli kavereita mukana ja iloinen meininki ja paljon suunnitelmia illaksi.

Tiedostin taas miten yksinäinen olen.

Vierailija
11/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kiitollinen ettei kukaan kaipaile ulos, saan rauhassa vältellä helteitä ja aurinkoa kotona :P

Vierailija
12/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se korostuu ja välillä siitä tulee tosi surullinen olo. Teen yksin retkiä eri paikkoihin ja käyn syömässä ulkona, mutta niitä hetkiä varjostaa se oma yksinäisyys, kun muut ympärillä ovat omissa seurueissa ja ovat iloisella päällä. Kun suunnittelen tekemistä niin jo silloinkin käy mielessä se, että katsotaanko mua oudosti kun olen liikkeellä itsekseni. Moni asia olisi niin paljon antoisampaa, jos sen kokemuksen voisi jakaa jonkun toisen kanssa.

Samat fiilikset ❤

Vierailija
13/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii mulla itseasiassa ainakaan. Saan ennemminkin enemmänkin positiivisia fiilareita siitä jos näen ihmisiä iloisina.

Vierailija
14/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii mulla itseasiassa ainakaan. Saan ennemminkin enemmänkin positiivisia fiilareita siitä jos näen ihmisiä iloisina.

Mä luuulen että mussa on kuiteeenkin on ollut sitä kapinahenkeä tavallllaan ollut aina sitä vastaan asetttelua kohtaaan että kiiimasta juossut sinnne.

Vierailija
15/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkuunkaan.  Silloinhan voi mennä terassille istumaan ja katselemaan naisia!  Yksin oleminen ja yksinäisyys eivät ole sama asia.  Sitäpaitsi myös deittisovelluksissa naiset selvästi piristyvät ja ottavat yhteyttä, kun ilmassa on lämpöä!

Vierailija
16/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yksin tekeminen/meneminen olisi edes liki sama kuin kaksin/porukallakin niin ei kai missään näkisi ihmisiä pareittain/porukalla tekemässä, juhlimassa ja viettämässä aikaa..

Vierailija
17/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luuulen että mussa on kuiteeenkin on ollut sitä kapinahenkeä tavallllaan ollut aina sitä vastaan asetttelua kohtaaan että kiiimasta juossut sinnne.

Luulen etttä selllainen täydelllinen passiviisuuus voi tarkoitttaa sitä etttä ne argumentit etttä ne on niiiin vääristyneitä ja suhteeellisuudentajultaaan pimeitä ettttä häpeäää niitä liiiaksimuttta jos ajatus on kirkas ja pyrkiii pitämämäään sen kaikesta vastoinkäymisistä huolimattta kirkkaaana niiin ihminen myös rohkeneee sanomaaan niitä ääneeen.

Vierailija
18/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paha olo korostuu jos jää yksin kotiin. Olen keksinyt lähteä baariin kun on yksinäinen olo. Siellä on monta muutakin yksinäistä.

Vierailija
19/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkuunkaan.  Silloinhan voi mennä terassille istumaan ja katselemaan naisia!  Yksin oleminen ja yksinäisyys eivät ole sama asia.  Sitäpaitsi myös deittisovelluksissa naiset selvästi piristyvät ja ottavat yhteyttä, kun ilmassa on lämpöä!

Ja kun tuon teet yksin naisena niin saat seuraasi alta aikayksikön jonkun umpihumalaisen jankkaajan, jonka mielestä olette ihan täydellinen match kun kummallakaan ei ole seuraa..

Vierailija
20/21 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen etttä selllainen täydelllinen passiviisuuus voi tarkoitttaa sitä etttä ne argumentit etttä ne on niiiin vääristyneitä ja suhteeellisuudentajultaaan pimeitä ettttä häpeäää niitä liiiaksimuttta jos ajatus on kirkas ja pyrkiii pitämämäään sen kaikesta vastoinkäymisistä huolimattta kirkkaaana niiin ihminen myös rohkeneee sanomaaan niitä ääneeen.

ETttä näen että tavallaan josssain hulluuudessakin tapahtuu niitä ns lumipalloefektejä eli kun ihminen ei enäää elä todellisuuudessa niin keksii oman todelllisuutensa ja alkaaa muovata lumipalloefektin aliilla omaaa rinnakkkaistodelllisuuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan