Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa enää iskeä miehiä!

Vierailija
05.06.2021 |

Nuorempana onnistui aina ja olin paljon itsevarmempi.

N40

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä

Vierailija
2/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro nyt muillekin mammoille, miten iskit miehiä nuorempana. täällä kun kaikki mammat vaan makaavat kotona sohvalla somettamassa ja juomassa siideriä ja valittavat, kun prinssi ei tule kotoa hakemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro nyt muillekin mammoille, miten iskit miehiä nuorempana. täällä kun kaikki mammat vaan makaavat kotona sohvalla somettamassa ja juomassa siideriä ja valittavat, kun prinssi ei tule kotoa hakemaan

Menin vaan juttelemaan jollekin kivalle nuorelle miehelle baarissa tai bileissä. Olin tosin aina alkoholin vaikutuksen alaisena, kun muuten en olisi uskaltanut. Nykyään en enää juo, joten johtuu varmaan siitä, etten enää iske ketään.

Ap

Vierailija
4/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sinä enää lisää miehiä tarvitset, jos sellaisen onnistuit jo nuorena hankkimaan?

Vierailija
5/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin sinä enää lisää miehiä tarvitset, jos sellaisen onnistuit jo nuorena hankkimaan?

Olen ollut jo monta vuotta sinkkuna.

Ap

Vierailija
6/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin vaan juttelemaan jollekin kivalle nuorelle miehelle baarissa tai bileissä. Olin tosin aina alkoholin vaikutuksen alaisena, kun muuten en olisi uskaltanut. Nykyään en enää juo, joten johtuu varmaan siitä, etten enää iske ketään.

Ap

Korona-ajan loputtua voit laittautua ja istuskella tai tanssia houkuttelevasti. Kyllä varmasti ainakin pääkaupunkiseudulla ainakin ulkkarimiehistä joku kiinnostuu. Etsi paikka, jossa on monenlaista väkeä.

Vierailija
7/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Korona-ajan loputtua voit laittautua ja istuskella tai tanssia houkuttelevasti. Kyllä varmasti ainakin pääkaupunkiseudulla ainakin ulkkarimiehistä joku kiinnostuu. Etsi paikka, jossa on monenlaista väkeä.

Itse olen joutunut aina tekemään aloitteen, joten tyrkylle asettautuminen ei riitä.

Ap

Vierailija
8/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit sulle siitä että olet niitä rohkeita naisia jotka on uskaltaneet niitä aloitteita tehdä :)

Vierailija
9/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä lihonnut?

Vierailija
10/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehkä lihonnut?

5-10 kg noista ajoista.

Ap

Vierailija
11/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointsit sulle siitä että olet niitä rohkeita naisia jotka on uskaltaneet niitä aloitteita tehdä :)

On meitä rohkeita naisia, jotka uskaltaa tehdä aloitteita. Minä olen tehnyt 2 krt, kun mies oli tarpeeksi kiinnostava. Jälkimmäinen oli kaikista kiinnostavin, mutta piru vie varattu. Joka selvisi, kun kysyin asiaa suoraan.

Vierailija
12/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka valittaa? Ei kukaan.

Vierailija
13/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun suhteet vaan on päättyneet siihen, että mies on tunnustanut olleensa kokoajan kiinnostunut jostain toisesta. Olen aina ollut joku varavaihtoehto..

Ap

Vierailija
14/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin autoissa, kilsat ja vuosimalli.

Vierailija
15/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helppoja. Riittää yksi lause.

Oletko sinkku ja kiinnostaako seura?

Vierailija
16/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivaa, että joku nainenkin tekee aloitteita. :) Tai on ainakin tehnyt...

Vierailija
17/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on helppoja. Riittää yksi lause.

Oletko sinkku ja kiinnostaako seura?

En ole ikinä ollut noin suora.

Ap

Vierailija
18/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun suhteet vaan on päättyneet siihen, että mies on tunnustanut olleensa kokoajan kiinnostunut jostain toisesta. Olen aina ollut joku varavaihtoehto..

Ap

Tästä voimme päätellä, kannattaako naisten tehdä aloitteita. Vastaus on ei. Ei moni mies torju, jos olet jotenkin mukiinmenevä, mutta jos hän olisi itse yhtä kiinnostunut, aloite tulisi hänen taholtaan.

Vierailija
19/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin autoissa, kilsat ja vuosimalli.

Hyvin pidetty klassikko on aina parempi kuin geneerinen uutuusmalli.

Vierailija
20/56 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros vähän mitoistasi?