Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydn särkyy lapsen kaveriasioiden vuoksi

Vierailija
05.06.2021 |

Lapsen ainoalla ystävällä oli syntymäpäivä. Jo etukäteen hän sanoi ettei voi lähteä sukulaisen ylioppilasjuhliin koska on kaverin synttärit. Hän oli ostanut 40 euron lahjan ystävälleen. Hän vei lahjan ystävälle puistoon. Istuivat siellä hetken ja sitten ystävälle tuli kiire koska juhlat alkavat. Mutta minun lastani ei sinne huolittu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko juhlat esim. sukulaisille? Eli ei kavereille.

Vierailija
22/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen sukulaisella on yo-juhlat? Ja kuinka ne liittyy asiaan?

No ap:n ja ap:n lapsen sukulaisella.

Onko luetunymmärtäminen näin huonolla tolalla nykyään? Itse kyllä heti tajusin aloitusviestin pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se  oma lapsi ns normaali vai jotain hankaluuksia ?

Vierailija
24/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todella moukkamaista käytöstä! Että toinen kutsutaan erikseen puistoon, että saadaan se lahja otettua, mutta paremmat tyypit ovat sitten siellä juhlissa. Itse kutsuin itsestään selvänä asiana kaverit juhliin, ne sukulaiset ja naapurit olivat siellä kahvittelemassa vanhempieni kanssa, eivät ne minulle seuraa pidelleet.

Vierailija
25/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsesi kuvitteli menevänsä synttärijuhliin, jos ei ollut saanut kutsua? Kyllä kaverisynttäreillekin kutsutaan. Jokun ei nyt tarinassa täsmää.

Vierailija
26/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tytöt osaavat olla siinä 11-vuoden tienoilla todella kamalia ja juonia kaikenlaista. Ainakin meillä se meni onneksi ohi ja kaverisuhteet palautuivat.

Vierailija
27/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos sillä oli ne synttärit siellä sukulaissynttärit. Korona aikana synttärellekin ei ole voinut kutsua juuri 10 enempää ja toisilla on iso suku. Eihän siinä tarvi olla ku molemmat  isovanhemmat vaikka ni on o 4 hlö

+täti ja tädin mies + 2 lasta on 4+4=8 Setä ja sedän uusi kaunis tyttöystävä 8+2=10. Se oli siinä

Entä jos on vanha ja ruma tyttöystävä? -1?

Vierailija
28/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella vähän samankaltainen tilanne vuosia sitten. Olin todella surullinen.

Vierailija
29/29 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on todella moukkamaista käytöstä! Että toinen kutsutaan erikseen puistoon, että saadaan se lahja otettua, mutta paremmat tyypit ovat sitten siellä juhlissa. Itse kutsuin itsestään selvänä asiana kaverit juhliin, ne sukulaiset ja naapurit olivat siellä kahvittelemassa vanhempieni kanssa, eivät ne minulle seuraa pidelleet.

Niin ja juhlatkp ei voi olla isovanhemmille tädeile yms.

Tiesikö lapsi edes lahjasta etukäteen vai olivatko vain sopineet tapaavansa puistossa ja lapsi oli antanut lahjan yllätyksenä?

Sillä meillä oli ollut näin että lapsen kaveri kutsui lapsen puistoon ja siellä antoikin lahjan ja sitten lapsen piti tulla kotiin koska oli sukulaissynttärit ja tämä kaveri pahastui

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi