Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuntumaa yhdynnässä :(

Vierailija
05.06.2021 |

Onko kellään samaa ongelmaa, että kiihottuneessa tilassa yhdyntä ei tunnu tyyliin millekään?
Mies sanoi, että hänkään ei tunne kuin alussa. Kostun paljon ja varmaan laajenen kiihottuessani.
Eri asennoilla saa vähän paikattua tilannetta. Oletteko löytäneet jotain emätintä tiukentavia asentoja? Meillä tällä hetkellä ok kyljellään niin, että minulla on jalat koukussa edessä.
En ole synnyttänyt, mutta olen varmaan luontaisesti "iso" sieltä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit mies on pieni sieltä. :D

Vierailija
2/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on normaalikokoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap menee liian aikaisin asiaan. Tuntuu tiukalta, kun ei ole vielä edes kiihtoittunut kunnolla ja kiihoittumien laajentaa emättimen vasta sitten. Mitä jos harrastaisitte vaikka suuseksiä ja sormetusta ennen naitia, saisit kiihoittua kunnolla, jolloin kiiman lisääntyessä pillu alkaa jo hamuamaan sormia tai kalua, eli pillu tiukkenee. Siinä vaiheessa kun aloitatte naimisen, niin pitäisi tuntuakin jossain. 

Vierailija
4/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan muitakin tapoja saada orgasmi, eiväthän lähestulkoonkaan kaikki naiset saa yhdynnässä.

Vierailija
5/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiman lisääntyessä vain laajenen. Onko joku huomannut lantiopohjan treenistä oikeasti hyötyä? Joskus olen pari kk tehnyt, mutta en huomaa eroa niin ei ole ollut motivaatiota jatkaa. ap

Vierailija
6/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiman lisääntyessä vain laajenen. Onko joku huomannut lantiopohjan treenistä oikeasti hyötyä? Joskus olen pari kk tehnyt, mutta en huomaa eroa niin ei ole ollut motivaatiota jatkaa. ap

On vaikutusta. Pyysin puolisoa lopettamaan ne kun puristi jo liian lujasti.

Vierailija
7/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se loputtomiin laajene. Voi olla, että vaimon pillun on jotenkin erilainen, mutta kyllä se ainakin alkaa orgasmin lähestyessä puristamaan sormia tai kalua pitääkseen ne sisällä.  Pillu ottaa sitten kiimassaan otteen, eli hamuaa sormia tai kalua ja ottaa otteeseen.  Orgamismin tullessa puristaa todella kovaa jo kahta sormea, joiden ymp mitta vain 11cm.

Vierailija
8/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjalihakset lisäävät tuntumaa ja kiihotusta, siis puristelu yhdynnän aikana. Jos et tunne mitään, kun panet sormesi sisäään ja puristat, ovat lihaksesi huonossa kunnossa ja kannattaa harjoitella jo virtsanpidätyskyvynkin takia. 

Synnyttäneille naisille nämä kerrotaan terkkarilla, jumppa on tosi tärkeä myös myöhemmän elämän kannalta, ettei tule ongelmia virtsanpidätyksessä vanhemmiten. Vahvat lihakset parantavat seksielämää myös aika paljon, opettele käyttämään lihaksiasi monipuolisesti, netistä löytyy paljon ohjeita. 

Miehelle on tietysti myös nautinnollista, jos pystyt puristelemaan häntä.

Vierailija
9/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin lähellä pillu tiukkenee ja supistelee kyllä, mutta ennen sitä, että pääsee siihen fiilikseen niin ei tunnu missään. Ehkä voisi vielä yrittää jumppaa. On tosi turhauttavaa, kun miehelläkin erektio lakkaa, kun ei tunne mitään ja itsekin pääsee huipulle vain sormetuksen kautta. Mies on jo kyllästynyt sormettamaan ;( ap

Vierailija
10/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin lähellä pillu tiukkenee ja supistelee kyllä, mutta ennen sitä, että pääsee siihen fiilikseen niin ei tunnu missään. Ehkä voisi vielä yrittää jumppaa. On tosi turhauttavaa, kun miehelläkin erektio lakkaa, kun ei tunne mitään ja itsekin pääsee huipulle vain sormetuksen kautta. Mies on jo kyllästynyt sormettamaan ;( ap

Vai on mies kyllästynyt! Voi elämän kevät...ja entäs itse?

Vierailija
11/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kokeilleet uusia sentoja. Olisiko kellään kokemusta eri asennoista tuohon väljyyden tunteeseen?

Vierailija
12/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ollakin nyt niin, että miehelle ei olekkaan tärkeintä että se vaimo saa orgasmin; tärkeintä on, että saa sen niinkuin mies haluaa ja nimenomaan pönkittämään miehen itsetuntoa, eli sillä kalulla.

Voiko itsekkäämpää enää ollakkaan!

Vierailija
13/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat yhdessä tai nainen päällä.

Vierailija
14/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pippeli tai löysä römpsä. Ehkä kumpikin

Vierailija
15/15 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ollakin nyt niin, että miehelle ei olekkaan tärkeintä että se vaimo saa orgasmin; tärkeintä on, että saa sen niinkuin mies haluaa ja nimenomaan pönkittämään miehen itsetuntoa, eli sillä kalulla.

Voiko itsekkäämpää enää ollakkaan!

Minä miehenä haluaisin laueta pilluun, mutta vaimo tykkää katsella, kun runkkaan, ja samalla masturboi itse. Ei jaksaisi, sitä yhdyntää.Taitaa vaimoni olla oikea itsekkyyden perikuva. Pitää varmaan jättää se näin parinkymmenen vuoden jälkeen. Mikä sika.

Kirjoitin tämän, koska halusin kokeilla, miten sukupuolen vaihtaminen kertomukseen vaikuttaa tarinaan. Ja eikö tässäkin tarinassa se itsekäs sika olekin minä mies?

Eipä siinä mitään, en ole mikään nais mies vastakkainasettelun puolustaja. Meillä on ihan tasaveroinen suhde. En vain pysty ymmärtämään näitä feministivoimaantujia, joiden mielestä on tasa-arvoa, kun hoidellaan nainen ensin, niinkuin nainen haluaa, ja mies sen jälkeen, niinkuin nainen haluaa. Ja tasan niin usein, kuin nainen haluaa. Jos mies lähestyy hän on ällöttävä sika, koska kuitenkin haluaa vaan seksiä.

Meillä mielellään hoitelen vaimon, niin kuin hän haluaa. Hän, niinkuin minä toivon. Ja hellyyttä on seksin ulkopuolellakin. Joka päivä on seksiä, niin joka kosketus ei ole johdatusta siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan