Mitä mieltä pitkistä kasvoista? Onko sinullakin pitkät kasvot?
Hyi helv miltä näytän, oikeasti. Olen vasta viime aikoina tajunnut sen miten pitkät kasvoni oikeasti onkaan. En yhtään pidä pitkistä kasvoista ja omani on vielä sieltä pahimmasta päästä. Hyi hyi hyi! Hiusrajakin niin hemmetin korkea, että näytän kuin kaljuuntuisin. En voi pitää hiuksia vedettynä taakse ponnarilla vaikka se olisi varsinkin kesäisin niin ihana kampaus, kun saisi hiukset pois tieltä. Ihailen muiden kauniin muotoisia ja sopusuhtaisia kasvoja ja kuinka he näyttää kauniilta tukka ponnarilla. Ei tämä ole reilua :(
Mitä mieltä täällä ollaan pitkistä kasvoista + korkeasta otsasta, onko automaattisesti rumaa?Entäs tunnustaako kukaan muu omaavansa pitkät kasvot ja voitteko sanoa pitävänne kasvoistanne?
Kommentit (13)
Iihahaaa kirjoitti:
Tarkoitatko siis semmoista hevosennaamaa?
Juu, siksihän tällaista naamaa taidetaan kutsua. Ihahhaa
Ai, sellainen N8nna K8ralahden tyyppinen hevosenpää?
Rotunainen, vaan kylmäverinen akka sekin.
Haluaisin pitkät kasvot. Mulla on laatikkonaama, eikä mikään hiusmalli näytä hyvältä, kun pää on näin iso ja leveä.
Kyllä, minulla on pitkät kasvot ja iso otsa. Tosin olen mies, mutta en tiedä että onko se sitten yhtään kauniimpi piirre miehillä.
Mulla taas on tosi pikkuiset kasvot ja varsinkin leuka on ihan onnettoman pieni. Ei ole kovin viehättävää sekään.
Hirnu kirjoitti:
Ai, sellainen N8nna K8ralahden tyyppinen hevosenpää?
Rotunainen, vaan kylmäverinen akka sekin.
Aikalailla naamani on samanlainen kuin tuolla, mutta pienempi leuka vaan. En kyllä itse pidä yhtään tuonkaan naamasta niin kiva kun itsellä on samanlainen..
Ei vaan minulla on kuunaama. Aika kiva sekin.
Täällä possunaamalla varustettu ukkeli. NöfNöf 🐷
Minä pidän pyöreistä kasvoista. Ne näyttävät nuoremmilta kuin pitkät. Tosin pidän myös lyhyistä sääristä naisilla, joita naiset itse pääsääntöisesti inhoavat.
ruotsalaisilla deittisivustoilla näkee paljon hevosnaamaisia naisia. pitkät ja kapeat kasvot, pitkä nenä, monesti vielä terävä leuka. ei se kyllä hirveän naisellista ole.
suomessa sitten enemmän kuukasvoja japullukkanaamoja, ihan hoikillakin ihmisillä.
Tarkoitatko siis semmoista hevosennaamaa?