Mitä ostaisi teinille kesäpakettiin?
Ajattelin limpparia, rantapyyhkeen, rantalelun, aurinkorasvaa ja mitä vielä muuta? Hänellä ei ole kuin pari viikkoa kesälomaa niin jotain sellaista ns. symbolista.
Kommentit (24)
Aurinkolasit, hyvä kirja, rantalentopallo, frisbeegolf-kiekko, lahjakortti jäätelökioskille tai jätskikauha, vohveleita ja pakettijätskiä pakastimeen.
Mistä nuori tykkää?
Jos mahdollista, niin lippu paikalliselle festarille. No, ne taitaa olla peruttu ainakin eteläisimmässä Suomessa.
14-vuotiaani pyysi suoraan rahaa, kun kysyin. Olen aiempina vuosina siis ostanut hänelle ja sisaruksilleen pienet lahjat, mutta tänä vuonna raha oli "se juttu".
Kuulokkeet (näitä nuoret aina tarvii), uusi akku puhelimeen, joku nuorille sopiva pokkari, värityskirja ja kynäsetti, karkkipussi (koska karkit nyt vaan on kiva juttu), lahjakortti vaateliikkeeseen /netflixiin tms.
Itse anna 200€. En aio krääsää ostaa mistä ei tykkää kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kesäpaketti?
Mietin samaa. En palkitse 9 viikon makaamisesta kotona.
Ihana idea!!
Teineille voisi ostaa jotain hyvän tuoksuista suihkugeeliä, rantaläpökkäät tai sandaalit, aurinkorasvaa ( että muistaa suojautua auringolta!!) rahaa, iästä riippuen skumppapullon/energiajuomaa, jazz pelin ja hyvät kuulokkeet.
Matkalaturi! Nämä on kivoja esimerkiksi rannalla tai kun muuten on kavereiden kanssa aikaa viettämässä:D
Ja sellainen huulirasva missä on suojakerroin!! Ei ole kiva jos huulet palaa aurinkoa ottaessa...
Ja on muuten suloinen idea jos tämä on tosissaan kirjoitettu, jos omat vanhempani yllättäisivät minut noin olisin kyllä onnellinen<3
-teini myös itse
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro.
Mitä jonnet sillä tekee? Ei niillä ole samat harrastukset kuin vanhoilla ukoilla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Matkalaturi! Nämä on kivoja esimerkiksi rannalla tai kun muuten on kavereiden kanssa aikaa viettämässä:D
Ja sellainen huulirasva missä on suojakerroin!! Ei ole kiva jos huulet palaa aurinkoa ottaessa...
Ja on muuten suloinen idea jos tämä on tosissaan kirjoitettu, jos omat vanhempani yllättäisivät minut noin olisin kyllä onnellinen<3
-teini myös itse
Aurinkokennolaturi on hyvä.
Kesäkumeja