Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset piilottakaa tissivakonne ennen kun menette ulos

Vierailija
05.06.2021 |

Oksettava näky tuo rintavako näin kesällä, talvella ne onneksi paremmin pysyy piilossa.
Hankkikaa sellaisia vaatteita jossa kaulus on ylös asti ettei tämä yläpään " persvako" loista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei piiloon saa kuin pois leikkaamalla tai poolopaidalla, enkä aio tehdä kumpaakaan (jälkimmäistä näillä ilmoilla). Sori!

Suosittelen kyllä niskajumppaa, jos pään kääntäminen tuntuu vaivalloiselta.

Vierailija
22/24 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vaot ovat edessä ja takana eikä ole tullut mieleenkään esitellä niitä. Helteilläkin käytän peittäviä hiostamattomia viskoosi mekkoja, lyhythihaisia ja pitkiä alas asti kun kuljen ihmisten ilmoilla. En halua yhtään herättää huomioo kulkemalla puoli alasti. Ei ollut nuorenakaan sellaista tarvetta. Ennen ei tullut mieleenkään kulkea kaupungilla ranta-asussa paljasta pintaa esitellen tai edes kaupassa käydä. Kaupungille ja ostoksille aina pukeuduttiin vähän parempiin vaatteisiin kuin koti asuun. Shortseissa piti olla punttia polveen asti ja nekin tyylikkäät. Nykyään ei osata pukeutua ja ihme mauttomissa räteissä mennään ihan mihinkä tahansa. Nuoret kulkee melkein persuus paljaana ja kamalan näköistä kun perseen alaosa on paljaana. Kun näin nuoren ala-aste ikäisen tytön polkevan pyörällä aamulla kouluun mikroshortseissa perän alaosa paljaana niin oli sekin näky. Miksi opettaja ei käske niitä kotiin pukeutumaan jos sellaisessa asussa tullaan kouluun. Ammattikouluun tulee kesällä tatuoituja puoli alastomia tyttöjä ja mielestäni siihen pitää puuttua jos vanhemmuus on niin hukassa etteivät vanhemmat mitään mahda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on likainen mieli. Vika on vain hänessä.

Vierailija
24/24 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan piilota vaan uhallakin annan vilkkua ja vilahtaa😃! Mitäs itse tuijotat sitä, ei se mun vika ole. Mä tiedän kyllä, että mussa on kurveja, ei se mua haittaa. Mä oon just tämmösenä oikein hyvä❤️.