Mulla on tylsää
Ei ole mitään tekemistä.
Periaatteessa kaikki on hyvin ja mitään niin isoja ongelmia ei ole, etten tietäisi selviäväni niistä.
Jokin kuitenkin tökkii ja kaikki virta on poissa. En saa mitään aikaiseksi.
Kommentit (13)
Se ainakin olisi tekemistä, mutta auttaisiko?
Ap
Joo, ahdistus lamaannuttaa. Mut aina iltaisin. Eilenkin. Että kaikilla jotain menoa tai muuta ja mä meen peiton alle. Koko kesäilta menee hukkaan. Ihana kesäyö.
Mut sit mä ajattelin, että onneks on näin vaisut ongelmat. Vois hyvin olla sairas, sairaalassa tai kovissa kivuissa.
Mä vaan oon, mitä siitä sitten. Ihan helppoo.
Vierailija kirjoitti:
Se ainakin olisi tekemistä, mutta auttaisiko?
Ap
No ei, jos sulla on kännissäkin tylsää. Jos näin on, niin sitten tarvitset kovempia aineita.
Periaatteessa mulla olis vaikka mitä tekemistä, mutta silti on tylsää kun en viitsi tehdä mitään.
Hittokun mullakin on lamaannus!
Haluaisin laittaa pihaa ja siivota mut ei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Hittokun mullakin on lamaannus!
Haluaisin laittaa pihaa ja siivota mut ei vaan pysty.
Jatkan vielä. Tykkään pihan laittamisesta ja on hienoa nähdä lopputulos. Nyt piha on hunningolla. En yhtään ymmärrä, miksen tee asialle mitään.
Mikä tuo tulppa oikein on?
Onko näitä muillakin?
Kehtuuttaa välillä kun monta rautaa tulessa. Ei tiedä mistä aloittaisi, semmosta se tämä eläkeläisen arki.
Tylsää on täälläkin. Tavallaan ois paljon "hommia" mutta minkään tekeminen ei tunnu enää tarpeelliselta.
Toissailtana iski "siivouksen jälkeinen msennus" kun vihdoin sain siivottua koko talon ja tajusin ettei ole ketään kenet kutsua siistiin kotiin vaikka kahveille. Siivosin ihan turhaan ja olisin voinut elää vielä toiset kaksi kuukautta ihan hyvin törkyläjässäni.
Mistä sitä voimaa sais tehdä asioita? Mistä sais tarkoitusta elämään ja harmaaseen arkeen. Tuntuu et kaikki hyvä mitä elämässä on menee hukkaan tämmösellä väsyneellä vässykällä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on täälläkin. Tavallaan ois paljon "hommia" mutta minkään tekeminen ei tunnu enää tarpeelliselta.
Toissailtana iski "siivouksen jälkeinen msennus" kun vihdoin sain siivottua koko talon ja tajusin ettei ole ketään kenet kutsua siistiin kotiin vaikka kahveille. Siivosin ihan turhaan ja olisin voinut elää vielä toiset kaksi kuukautta ihan hyvin törkyläjässäni.
Mistä sitä voimaa sais tehdä asioita? Mistä sais tarkoitusta elämään ja harmaaseen arkeen. Tuntuu et kaikki hyvä mitä elämässä on menee hukkaan tämmösellä väsyneellä vässykällä.
On se kumma että monet tuntee samalla tavalla, mutta ei vaan kohdata ja kahvitella. : )
Laita pihkatappi persiiseen ja painu talviunille kuin karhu.
Vedä kännit.