Mikä saa**nan mainos tossa sivuston yläosassa killuu?
Edes mainoksenestot ei plokkaa sitä. Onko muillakin se koko ajan näkyvissä?
Ärsyttävä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
On näkyvissä ja olen tästä tehnyt pari aloitustakin tänne. Muitakin näyttää ärsyttävän. Minulla mainos aiheuttaa yksinomaan vahvaa ärsytystä mainostajaa kohtaan. Epäesteettinen mainos sitäpaitsi.
Mainostaja on täysi tampio, kun pitää tuollaista vihannostatusmainosta näkyvällä paikalla. Etenkin kun sivustolla ei yleensä ole mainoksia.
Mulla näkyy 3 mainosta. Aina täällä on ollut mainoksia.
Joku oli saanut sen blokattua, kun oli vähän rukkaillut mainonnaneston asetuksia. Kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näkyvissä ja olen tästä tehnyt pari aloitustakin tänne. Muitakin näyttää ärsyttävän. Minulla mainos aiheuttaa yksinomaan vahvaa ärsytystä mainostajaa kohtaan. Epäesteettinen mainos sitäpaitsi.
Mainostaja on täysi tampio, kun pitää tuollaista vihannostatusmainosta näkyvällä paikalla. Etenkin kun sivustolla ei yleensä ole mainoksia.
Mulla näkyy 3 mainosta. Aina täällä on ollut mainoksia.
Varmaan on aina ollut, mutta kyllä ne saa pois näkyvistä kun vähän osaa tekniikkaa...
Puhelimella lähtee jos on esim firefox ja adblock origin add on, valitset vain elementin ja blokkaat. ei näy enää kuvaa
Ei näy mitään, olen jo aikoja sitten pistänyt adblockiin otsikot yms piiloon niin olisiko sinne jonnekin upotettuna
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella lähtee jos on esim firefox ja adblock origin add on, valitset vain elementin ja blokkaat. ei näy enää kuvaa
Jep, sinne hävis, eli tuo neuvo toimii.
Iso käsi 🤙 ja kiitos 🤜
Vissiin tarvii sivusto sponsoria kun kirjoittelijat tuskin halukkaita maksamaan käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Vissiin tarvii sivusto sponsoria kun kirjoittelijat tuskin halukkaita maksamaan käytöstä
Eikä nuo ainakaan tabletti käyttöä häiritse. Mitäs tihrustatte niistä äly kännyistänne
Jos klikkaat oikealla hiiren painikkeella kuvaketta, niin menust addblock ja block this add.
Ainaskin mulla on tuollainen menu chrome selaimessa, johon ladannut addblock addonin