Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnustan huono valinta aviopuolison suhteen: miksi

Vierailija
21.08.2006 |

minun mieheni on ylipainoinen sohvaperuna ja itse olen hyvässä kunnossa oleva nuori kaunis nainen, mikä sai minut aikoinaan 10v sitten jyähtämään tuohon laiskaan mieheen, naapurin rouva on taas ylipainoinen ei koskaan itsestään huolta pitävä akka ja hänen miehensä on treenattu hyvännäköinen uros........miksi ??älkääkä kirjoittako ei se katso ulkonäköä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ainakin valitsee puolisokseen ihme lotuhousuja maalaisjuntteja, vaikka itse on ihan hyvännäköinen itsestään huolta pitävä nainen. Veikkaan syyksi juuri tuota: äidilläni on huono itsetunto, ja sellaisen miehen rinnalla on helppo loistaa.

PS. Mulla on hoikka ja hyvännäköinen mies ja itse olen 30kg ylipainoinen. Me kuitenkin satutaan täydentämään toinen toisiamme ihan mahtavasti.

Vierailija
2/5 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- Mutta mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söivät hyvillä mielin.

Tämä säe lastenrunosta tuli mieleen.

Vierailija
4/5 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihan ok-tuloinen, mutta lähes nelikymppisenä ei omista edes kunnon autoa. Ulosotto vienyt kaiken. Minulla nuorempana oli valmiiksi auto, puoliksi maksettu rivari jne.

No, mies on muuten ihana ja superhyvä isä. Joskus vaan harmittaa, kun kahden hyvätuloisen ja nelikymppisen aikuisen perheessä ei vieläkään ole rahaa edes kunnon asuntoon, kun miehen puolelta aloitettiin miinusmerkkisestä taloudesta kolme vuotta sitten.:(

Vierailija
5/5 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka kerta hänet tavatessa kaduttaa että nain mieheni.