Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan käynyt niin että kiusaajat on aliarvioinut teidät,

Vierailija
04.06.2021 |

ja ootte saanu kiusaajan nolostumaan?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan meidän koulun pahin kiusaaja koitti ottaa minut vuorostani kiusatukseen. Kun ignoorasin hänen säälittävän lällättelynsä täysin niin tuo vajaaälyinen menetti malttinsa ja kävi kimppuuni ja sai turpiinsa. No seurauksena oli tietenkin että tuo suuri voittaja oli vinkunut kaikkiin mahdollisiin suuntiin ja meidät molemmat ja meidän vanhemmat kutsuttiin tapaamiseen rehtorin kansliaan ja minä sain rangaistuksen kun olinkin kuulemma kiusaaja ja pahoinpidellyt hänet. No kostoksi sitten vedin sitä turpaan uuden kerran. Sen jälkeen tuo sankari etsi uuden uhrin. Viitisen vuotta sitten tavattiin pitkästä aikaa yöelämässä ja tämä sankari tuli minulle sönköttämään iloisesti että "muistatko mut" ja oli kuin oltaisiin oltu kouluaikoina jotain kavereita. Kysyin vaan että turpaanko hän taas haluaa.

m38

Tuo pätee kiusaajiin, että ne nostavat ihan hirveän show:n siitä, jos joku kerrankin sanoo vastaan tai puolustautuu. Eli siis jos jatkuvan maalittamisen ja härnäämisen jälkeen vähän puolustautuu vaikkapa sanallisesti ja vaikka tekisi sen todella asiallisesti, niin saa kuulla olevansa itse joku ihmishirviö suunnilleen.

Todellakin totta.

Pätee joka tasolla.

Niin totta! Ite oon ollu varmaan joku uskomaton ihmishirviö ku oon puolustanut itteeni! 👹

Samat sanat. Sellaista juorua on kuitenkin levitetty ainakin minusta. Sen sijaan itse juoruilija on ylittänyt sopivaisuuden rajat monessakin asiassa ja oli aivan törkeä minua kohtaan oikeasti.

Vierailija
42/52 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan meidän koulun pahin kiusaaja koitti ottaa minut vuorostani kiusatukseen. Kun ignoorasin hänen säälittävän lällättelynsä täysin niin tuo vajaaälyinen menetti malttinsa ja kävi kimppuuni ja sai turpiinsa. No seurauksena oli tietenkin että tuo suuri voittaja oli vinkunut kaikkiin mahdollisiin suuntiin ja meidät molemmat ja meidän vanhemmat kutsuttiin tapaamiseen rehtorin kansliaan ja minä sain rangaistuksen kun olinkin kuulemma kiusaaja ja pahoinpidellyt hänet. No kostoksi sitten vedin sitä turpaan uuden kerran. Sen jälkeen tuo sankari etsi uuden uhrin. Viitisen vuotta sitten tavattiin pitkästä aikaa yöelämässä ja tämä sankari tuli minulle sönköttämään iloisesti että "muistatko mut" ja oli kuin oltaisiin oltu kouluaikoina jotain kavereita. Kysyin vaan että turpaanko hän taas haluaa.

m38

Joillakin on uskomaton tapa yrittää tutustua toisiin ihmisiin kiusaamisen kautta. Ei ikinä onnistu minunkaan kohdalla. Nimi on kerrasta vedetty kaverilistalta yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äitejä vaanivat joka paikassa vanhemmat rouvashenkilökiusaajat. Näitä olen laittanut nippuun useamman. Olen myös lapsille halunnut näyttää esimerkkiä. miten kiusaajan kanssa ei neuvotella, vaan luu kurkkuun heti.

Vierailija
44/52 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko kouluaikani kiusattu, nyt olen menestynyt yrittäjä. Mitä olen  luokkakavereiltani kuullut niin entisillä kiusaajillani ei mene kovinkaan hyvin, alkoholisoituneita sossupummeja sekä paskatöitä tekeviä kaikki. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

T. Kokoomussika

Vierailija
45/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä oli kavereiden kanssa pieni draama. Onneksi pikkutytöt on helppoja.

Isoveli kävi sanomassa nyt loppuu toi ja loppui.

Kukaan ei tykkää juoruakoista.

Kyllähän yhden tytön äiti tuli meille valittamaan. Kysyttiin mitä on tapahtunut. Oli tarina muuttunut niin paljon matkalla, ettei äiti itsekään uskonut.

Me harrastettiin judoa nuorena ja yhtenä kesänä olin painileirillä. Niillä on pärjännyt pitkälle.

Yhden 100 kg pojan kamppasin. Sanoin lopetatko suoraan vai mitä tehdään.

Vierailija
46/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiössämme asustaa samassa taloudessa asuvat äiti ja tytär, jotka ovat kiusaamisessa taitavia. Heidän käytöstään oli vaikea kestää, mutta lopulta tajusin että kun toimin täsmälleen samalla tavoin kuin he saan heidät perääntymään kimpustani. Se auttoi ja pystyn vapaammin liikkumaan nyt pihalla sekä oleilemaan siellä. 

Vierailija
47/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itselle mutta yhtä keissiähän tässä on koko palsta saanut viime päivät seurata. Pääministeriin kohdistuva kiusaamiskampanja on saanut SDP:n kannatuksen nousuun.

Juuri näin. Itsekin aion äänestää sdp:tä protestina tälle naurettavalle jenkkilästä tutulle maalittamiselle jostain täysin typerästä tai keksitystä asiasta muutama viikko ennen vaaleja. Ei jumalauta lähdetä Suomessakin tälle linjalle.

Vierailija
48/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mua kiusasi teininä yhdellä pari viikkoa kestävällä syysleirillä yksi poika. Siis ihan järkyttävää mustamaalaamista, alistamista, syyttelyä, kuiskuttelua selän takana (ja varmasti niin kovaa että ei jäänyt epäselväksi että minua haukkui), ulkonäölle nauramista yms. En tiedä mitä olin tehnyt kun jouduin hänen silmätikuksi.

Sen verran kuitenkin yllätin jopa itseni, että vikana iltana tää poika sanoi viimeisen kerran ja löin häntä nyrkillä naamaan niin että nenästä tuli verta ja lasit meni rikki.

Olin tuolloin 14v ja ensimmäinen ja viimeinen kerta kun oon ketään nyrkillä lyönyt. Oon pahoillani mut en edes häpeä. Ei kiusannut enää vikana päivänä.

Tällä hetkellä peukkutilanne...Ylös:52 Alas:0.

Mikähän tilanne olisi ollut, jos sukupuolet olisivat olleet kertomuksessa toisinpäin?

Vierailija
49/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini alkoi jostain syystä kiusata minua koulumatkoilla, kun kuljimme yhtä matkaa kotiin. Koulussa hän ei kiusannut, kun oli muitakin paikalla. Kerran yhteinen kaverimme oli menossa tuon kiusaajan kotiin kylään ja kävelimme kolmestaan. Kiusaaja alkoi taas kiusata minua ja yritti yllyttää toista kaverianikin kiusaamaan minua. Hän ei alkanut siihen ja tulikin meille kylään, kun ei tykännyt, että se toinen kiusasi minua. Seuraavalla kerralla, kun oltiin taas kiusajan kanssa kahdestaan, annoin samalla mitalla takaisin ja nauroin räkäisesti päälle. Kiusaaminen loppui.

Vierailija
50/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, nämä saa jotenkin hyvälle tuulelle!

Vierailija
51/52 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija