Listataan miesten vääriä käsityksiä seksistä ja naisten anatomiasta!
Aloitan tällä valitettavan yleisellä käsityksellä, että emättimen pitäisi olla tiukka. Todellisuudessa tiukalta tuntuva emätin kertoo siitä, että nainen ei ole kiihottunut. Kiihotuessa emätin laajenee.
Kommentit (93)
Mies luuli että oli jotenkin hänen ansiotaan että nännit näpöttivät kun riisuttiin.
En hennonnut kertoa että ne näpöttävät aina :D
Että nainen aina ääntelee miehen takia. Mulle yksi mies sanoi seksin jälkeen että ei tartte ensi kerralla mun takia voihkia... Ei tainnut ääntelyt olla miehen mieleen, harmi vaan kun ne oli ihan spontaaneja🙈 Tuon jälkeen stressasin että kuulostan nololta seksin aikana (olin 20-v ja muutenkin epävarma seksistä) joten ensi kertaa ei sen miehen kanssa koskaan tullut ja meni vuosia ennen kuin uskalsin taas äännellä spontaanisti miettimättä miltä kuulostan!
Et rintojen puristelu olisi kiihottavaa. Itseäni ainakin sattuu kovakourainen käsittely. Nännien pureminen ei myöskään tunnu hyvältä.
Eräs mies halusi, että makaisin jalat levällään kuin jossain gynellä ja mies tutkisi paikkojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa isovittuisia naisia. On vain pienimulkkuisia miehiä.
Jännä sitten, että se pienimulkkuinen saa tyydytyksen synnyttämättömän muttei synnyttäneen kanssa.
Et sä Eemeli edes tietäisi, että nainen on synnyttänyt ellei se sulle sitä kertoisi.
Vierailija kirjoitti:
Mies suihkussa näki kun kuukautisverta tuli lattialle. Hän kauhistui , että sehän on ihan oikeaa verta. Oli luullut että kuukautiset on sellainen pienenpieni veritippa.
Tämä on valitettavasti yleistä. Siksi moni mies väheksyy kuukautisten aiheuttamaa kipua ja haittaa elämälle. Kerran olin silloisen poikaystävän kanssa ajamassa, kun piti päästä vessaan heti. Muuten oli katastrofi tulossa. Sanoin siis suoraan miksi on ajettava suorinta tietä huoltoasemalle. Ei tajunnut, "eikö sitä voi pidättää?". Ei voi, sisäinen verenvuotoni ruokalusikallisten kokoisine hyytymineen on tulossa tähän sun auton penkille muutaman minuutin kuluessa... Pysähdyttiin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo väite on, että alapääkarvoitus haittaa suuseksiä. Toki saattaa haitata jos ei ole hajuakaan miten suuseksiä annetaan.
Jos on kunnon pöheikkö niin kyllähän ne karvat naamaa kutittelee, vaikka kuinka klittaan keskittyisi.
Ei se tosin itseäni haittaa, päinvastoin.
Minusta se on aina tuntunut kuin turkikselta naamaa vasten, miellyttävältä ja pehmeältä. Ja jos ajatellaan toisinpäin niin ei minun parta ja viikset myöskään ole aiheuttaneet mitään negatiivisia reaktioita oli vastassa sitten ihana puutarha tai kiiltävä posliini.
Että miehen elin on jotenkin seksikkään näköinen😅 ei naisenkaan alapää nätti ole, ei siinä, mutta voiko joku nainen käsi sydämellä sanoa kiihottuvansa pelkästä peniksen kuvasta esimerkiksi? Osana alastonta kokonaisuutta kylläkin tms mutta että ihan vaan dickpic esim? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri aikoinaan oli sitä mieltä että nännin kovettuminen on aina merkki naisen kiihottumisesta. Itse tiesin jo paremmin tuossa vaiheessa.
Hahah, mun mieheni luulee noin vieläkin.
Tutka huomaa heti, jos nännit näpyttää. Ja kommentti:”Olet kiihottunut, beibe!” No en ole, mulla on vaan kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Että nainen aina ääntelee miehen takia. Mulle yksi mies sanoi seksin jälkeen että ei tartte ensi kerralla mun takia voihkia... Ei tainnut ääntelyt olla miehen mieleen, harmi vaan kun ne oli ihan spontaaneja🙈 Tuon jälkeen stressasin että kuulostan nololta seksin aikana (olin 20-v ja muutenkin epävarma seksistä) joten ensi kertaa ei sen miehen kanssa koskaan tullut ja meni vuosia ennen kuin uskalsin taas äännellä spontaanisti miettimättä miltä kuulostan!
Ja mulle taas valitetaan että oon liian hiljaa. Ei kuulemma voi nauttia jos ei voihki 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies halusi, että makaisin jalat levällään kuin jossain gynellä ja mies tutkisi paikkojani.
Siis täähän on ihan mahtava juttu! Mun mies teki näin suhteen alkuaikoina, toki tuntui vähän oudolta mutta ai että seksielämä parani kun sain näyttää oikein läheltä anatomisesti että mistä kohtaa kannattaa kosketella ja missä ei tunnu miltään ja mies oli aidosti kiinnostunut ja kuunteli! Ei se mitenkään kiihottavaa ollut siinä tilanteessa, mutta ehdottomasti sen vähän oudon fiiliksen arvoista😁
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä tuntuu olevan pakkomielle suuseksin antamiseen. Vaikka ystävällisesti kerron että se ei tunnu minusta miltään, parhaillaan neutraalilta ja pahimmillaan kamalalta, sitä halutaan väkisin antaa. Kertaakaan en siitä mielihyvää ole saanut, voihan uuden kumppanin kanssa kerran kokeilla, mutta miksi siitä pitää sitten jankuttaa... Useampi juttu on päättynytkin tähän.
Jotkut eivät osaa, joillekin ei toimi mitkään temput vaikka olisi taituri. Se pitää vaan hyväksyä, kaikille ei toimi samat temput, ei edes ne missä olisi kuinka hyvä. Siitä mennään vaan yli ja tehdään sitä mikä toimii. Ei se sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Että miehen elin on jotenkin seksikkään näköinen😅 ei naisenkaan alapää nätti ole, ei siinä, mutta voiko joku nainen käsi sydämellä sanoa kiihottuvansa pelkästä peniksen kuvasta esimerkiksi? Osana alastonta kokonaisuutta kylläkin tms mutta että ihan vaan dickpic esim? Ei kiitos.
Tämä!! Haluaisiko miehetkin muka lähikuvia naisen haarovälistä? En usko. Ihan samalla tavalla kun miehet haluaa peppu tai tissikuvia niin mullekin kelpaisi esim alaston yläkroppa tai vatsalihaskuva😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täähän on ihan mahtava juttu! Mun mies teki näin suhteen alkuaikoina, toki tuntui vähän oudolta mutta ai että seksielämä parani kun sain näyttää oikein läheltä anatomisesti että mistä kohtaa kannattaa kosketella ja missä ei tunnu miltään ja mies oli aidosti kiinnostunut ja kuunteli! Ei se mitenkään kiihottavaa ollut siinä tilanteessa, mutta ehdottomasti sen vähän oudon fiiliksen arvoista😁
Ensimmäisen vaimon kanssa silloin nuorina ja kokemattomina tutkittiin kaikkea, lainattiin jopa kamasutraa ja seksioppaita kirjastosta. Kokeiltiin nuoruuden huumassa jos vaikka mitä ja etsittiin aina uutta mikä toimii. Se oli ihan löytöretki ja uuden kumppanin kanssa sen voi aina tehdä uudelleen koska ei kaikki sama koskaan toimi jonkun muun kanssa vaikka olisi millainen taituri.
Palstan eläkeläispappara luulee yhden naisen kokemuksella, että kaikki maailman naiset saa orkkunsa JUST samanlaisesta käsittelystä kuin hänen vaimonsa! :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Että emättimessä on tuntoa.
Jos se on tunnoton, niin onko myös se että synnytys sattuu pelkkää valetta?
Vierailija kirjoitti:
Palstan eläkeläispappara luulee yhden naisen kokemuksella, että kaikki maailman naiset saa orkkunsa JUST samanlaisesta käsittelystä kuin hänen vaimonsa! :DDDD
Samansuuntainen harhakäsitys on kyllä eräillä palstan naisillakin, että kaikkien naisten kroppa ja mieltymykset toimivat juuri kuten heillä itsellään…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että emättimessä on tuntoa.
Jos se on tunnoton, niin onko myös se että synnytys sattuu pelkkää valetta?
Oletteko oikeasti noin daijuja miehet? Synnytyspoltot ovat todellakin tuskallisia, ja se kohdunsuun avautuminen, samoin se vaihe kun lapsi työntyy siitä emättimen aukosta ihan ulos. Siinähän on kovastikkin tuntoa, myös nautintoa antavaa.
Miten ihmeessä yhä vaan miehet jankuttavat asioista, joita eivät itse voi millään tuntea.
Tosi tarpeellinen ketju, kiitos vaan APlle!!
Tänään Kalliossa aamiaisella kuultua:”Kulta, älä nyt säikähdä, mutta olemme vuosikymmeniä tehneet kaiken väärin. Katso tätä tieteellistä julkaisua.” Mies ojentaa vaimolleen iPadin, jossa on auki Vauva-lehden Seksi-palsta. ”Siunatkoon! Tätä ei sitten kerrota kenellekään. Tavallaan harmi, ettei enää voida nussia, koska luulin pitäneeni siitä ja saavani orgasmeja.” Mies hörppää kahvia, jonka väri muistuttaa häntä jostakin. ”Ei se mitään. Nyt on uusia juttuja, joista oikeasti pidät. Nuolenko sun peppureikää ennen vai jälkeen aamupesun?”
Vau. Tämän ketjun perusteella voi todeta että naiset on yhtä kuutamolla. Eli naiset on tässäkin asiassa yhtä hyviä.