Olipa hyviä nuo Prisman paistopisteuutuudet hatsapurit!
Ihanan suolainen täyte ja meni ihan kylmiltään niin sopii vaikka evääksikin tms. Ostan jatkossakin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Prismassa myydään tätä halvalla, kuka ostaa 12 eurolla kiskalta?
Mistä kiskalta?
Työttömien perustamilta pieniltä kittareilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein niitä kerran itse, ja tuli liian hyviä. Rasvaprosentti tosiaan noin 100🤣
Voisi etsiä ohjeen ja tehdä tuollaisia viikonloppuna. Kuvien ja rasvan määrän perusteella ovat hyviä.
Suosittelen todella. Mä tein tällä itsensä Haapasalon kertomalla reseptillä: (jutun lopussa)
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/10a4a5cd-c28e-424a-87f4-7f2…
Tosin taikinaan en laittanut 50g voita kun tuntui että nyt menee överiksi🤣 Laitoin kermaviilin sijaan rasvaista kreikkalaista jogurttia.
Prisman hatsapuri oli tosiaankin kuin pullaa jonkinlaisella juustonkaltaisella täytteellä. Kiskan hatsapurit oli jotain superhyviä rasvajuustopommeja.
Muuten harmittaa sekin että meidän prisma vaihtaa paistopisteen siihen fazerin tylsään ja kalliiseen minileipomoon. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hatsapuri?
Minakin haluaisin tietaa.
t. ulkosuomalainen
Eikö suomalainen osaa ulkomailla käyttää googlea?
Ihan yhta vahan kuin suomalaiset Suomessa. Luulin sen olevan joku suomalainen juttu ja google suomeksi on sellainen tynka ettei kannata edes katsoa.
Nyt tiedan. Thank you very little.
minun mielestä noi prisman olivat äärestä suolaisii ei oikein minun makuun
Prisman hatsapuri aivan järkyttävä lätty! Ei sitten maistu millekään, jos ei laita jotain lisäjuustoa päälle. Kaksi ostin ja se on sitten siinä. Kyllä Villen tuotteet on aivan eri planeetalta tuohon surkeaan tekeleeseen verrattuna. Ihmettelen lähinnä, kun joku pienyrittäjä on keksinyt markkinoille erinomaisen tuotteen, niin jonkun kauppaketjun pitää ryssiä koko tuote surkealla vastineella. Taitaa Prismallakin olla keinot syötävien kanssa aika hakusessa, kun laittaa markkinoille järkyttävän ”haamun” alkuperäisestä tuotteesta. Olen myös itse käynyt Georgiassa ja todennut, millaisesta on kysymys.
Kiskalta ostettetuna hatsapuri voideltiin lisäksi sulalla voilla.