Sanna Marin twitterissä: "veronkiertoon syyllistyneiltä Suomen kansalaisuus pois, ja opiskelijoille 80 euroa on kahden viikon ruoat"
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Tulkitaanko (laillinen) verosuunnittelu veronkierroksi?
Ei, mutta tavallinen kansa ei tiedä porsaanreis'istä. Itse ihmettelen kun perintövero porsaanreikiä ei ole tukittu, vaikka ne on verottajalle hyvin tuttuja. Ne hyödyttää vain isoissa perintöveroissa.
Kannattaa re-twiitata toi alkuperäinen tai kuvakaappaus kaikille ystäville....
Mikä muuten on Sannan lempileffa?
-The Breakfast Club tietty 🤪
Demareille veronkierto on moraalisesti ansaittu etu, vaikka laki sanoisi muuta. Muut ovat niitä pahoja veronkiertäjiä.
Katsokaa, Ranskaa, Kreikkaa ja eteläistä eurooppaa. Siellä hallinnon palkkaamana turhakkeet nostaa moninkertaista palkaa suhteessa normipalkansaajiin. Ihan samaa sontaa on toki nykyhallituksemme tehnyt ylimääräisine avustajineen jo vuosia. Kustannukset noista ovat vain miljoonia. sannan politiikan mokat sitten taas miljardeja tai kymmeniä miljareja, niitä masketaan hamaan loppuun. Niihin nähden henkilökohtaiset kuppaukset ovat lillukanvarsia, eikö teitä hävetä, get over it!Sanna on paras! olen hakenut hommiin sinne...
Muille enemmän veroja ei mulle!
Taidan pyrkiä eduskuntaan seuraavissa vaaleissa.
Kai kaikki äänestätte mua
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa, Ranskaa, Kreikkaa ja eteläistä eurooppaa. Siellä hallinnon palkkaamana turhakkeet nostaa moninkertaista palkaa suhteessa normipalkansaajiin. Ihan samaa sontaa on toki nykyhallituksemme tehnyt ylimääräisine avustajineen jo vuosia. Kustannukset noista ovat vain miljoonia. sannan politiikan mokat sitten taas miljardeja tai kymmeniä miljareja, niitä masketaan hamaan loppuun. Niihin nähden henkilökohtaiset kuppaukset ovat lillukanvarsia, eikö teitä hävetä, get over it!Sanna on paras! olen hakenut hommiin sinne...
Se että muualla on korruptiota ei tarkoita että se on ookoo Täällä
Mikäs maa nyt Marinille kansalaisuuden myöntäisi?
Naspurikin varastaa niin saan minäkin
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008029932.html
Ihmettelen kyllä mitä se Sanna sillä avustajakaartilla oiekin tekee, kun koko tämän keissin kriistiedotus on takuulla vielä viestinnässä jonkin tutkielman aihe otsikolla "miten kriisiviestintää ei hoideta".
Sannan avustajat ovat tovereita, eivät ne tiedä mistään mitään. Pätevyys ei ole ollut valintakriteeri missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi Sanna riensi hätiin ja tuuppasi sinne monta miljardia.
Sanna hehkuttaa Suomea, koska: "meidän keskeisillä asemilla olevat päättäjät voivat käydä itse kaupassa ja heidän lapsensa voivat käydä tavallisessa päivähoidossa muiden lasten kanssa."
Hieno maa, kun keskeiset päättäjät (paitsi Sanna) voivat käydä kaupassa itse.
Hyvä, että Marin maksoi eli hoiti asian ettei kenelläkään varmasti jää nokan koputtamista ja saatiin tämäkin asia kuntoon nykyisen hallituksen aikana. Nyt katse suuntautuu edeltäviin pääministereihin jotka etua ovat käyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Marin maksoi eli hoiti asian ettei kenelläkään varmasti jää nokan koputtamista ja saatiin tämäkin asia kuntoon nykyisen hallituksen aikana. Nyt katse suuntautuu edeltäviin pääministereihin jotka etua ovat käyttäneet.
Eipä ole ketään muuta tällaista porsastelijaa.
Ja tämä keissihän ei ole vielä taputeltu. Tätä käsittelee vielä poliisi, oikeusasiamies, oikeuskansleri ja perustuslakivaliokunta.
Ja äänestäjät tietenkin.
No nyt riittää persuilla ja kokoomuksella taas jutun juurta kun mitään järkevää ei tule mieleen.Pääministerin aamumurot on iso ja tärkeä asia näille veijareille.
Äänestäkää nyt demareita. Miettikää, ei koskaan enää tarvitse käydä töissä. Kenenkään.