Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku yrittää psykoloida

Noshitsherlock
04.06.2021 |

Se ei halua olla tekemisissä itseään nuorempien, kauniimpien, laihempien kanssa.
Vastaus: juu ei ole tekemisissä, mutta ei myöskään rumempien, vanhempien tai lihavien kanssa.
Se tykkää vaan koirista, ei ihmisistä.
Tirsk, naurattaa vaan.
Se on negatiivinen.
Vastaus: pikemminkin realisti.
Sillä on joku diagnoosi, tirsk tirsk
Tietenkin jos jostain liikkuisi ihmeellisiä huhuja ei omasta mielestäni kannata paniikissa yrittää kumota niitä tyyliin: :mä oon ihana, normaali ihminen, vaan improvisoida ja osallistua näytelmään.
Eikö se voi kääntyä vastaan eli ajatellaan, että ne negatiiviset jutut on totta? Voipi olla mut ei tuollaiseen näyttö pelleilyyn ole välttämättä halua osallistua ja jokuhan voi ajatella et tirsk, antaa ihmisten pyöriä, hyöriä ja ihmetellä.
Me ollaan erilaisia. No shit sherlock.
Mä muuten kuulin, et joku oli analysoinut jonkun vammaisvastaiseksi sen takia, et oli halunnut tehdä lapsivesipunktio tutkimuksen, jokaisen raskauden kohdalla. Ja sektio ns. omasta tahdosta eli ei lääketieteellisistä syistä, se vasta onkin jotenkin ihmeellisesti jokin katkeruus aihe tai maailman suurin ihmettely ja arvostelu kysymys muille. Ja vastikkeen antamisen arvostelu, herran jumala, älkää please imettäkö julkisesti ainakaan jotain lähes 2-vuotiaita. Aika ällöä ja sitten ei taida olla edes niitä lääketieteellisiä perusteitakaan enää tuossa iässä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi