Ei tuo tinder ole minua varten
-Pitäisi tavata samana päivänä. Miten voin kun en ole etäopiskelun (opiskelen myös kesällä) vuoksi käynyt kolmeen päivään suihkussa ja tarvitsen aikaa henkiseenkin valmistautumiseen
-Pitäisi vastata viestiin heti
-Aina kyselllään missä olen TÖISSÄ ja joillekin se on sitten ei jatkoon, kun olen tässä iässä (27v) vielä opiskelija
Kommentit (8)
Ei tarvitse.
Parhaimmillaan olen jutellut jopa puoli vuotta ennen tapaamista. Viesteilyssäkin viikkojen taukoa välillä, koska ei jaksa käyttää sovellusta.
Ihan omat rajoittavat uskomukset sinulla. Hankkiudu eroon rajoittavista uskomuksista.
Onpas se suihkussakäynti vaativa suoritus. Eihän sitä nyt samana päivänä voi.
Samaa mieltä etten ikinä tapaisi heti samana päivänä, ellei nyt satu olemaan jokin sellainen yhteensattuma että molemmat oltaisiin vaikka viihteellä / samassa kaupungissa viimeistä iltaa, jolloin olisi hyvä toteuttaa näkeminen.
Niin ja panosovellushan se on, siitä ei pääse mihinkään. Älä avaa tinder profiilia, jos et halua seksiä.
En lähtisi vartavasten ketään tapaamaan yhden tai kahden viestin jälkeen eli samana päivänä, kun on tullut kontakti, mutta sitä en ymmärrä miksei voi vain käydä suihkussa ja lähteä ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä etten ikinä tapaisi heti samana päivänä, ellei nyt satu olemaan jokin sellainen yhteensattuma että molemmat oltaisiin vaikka viihteellä / samassa kaupungissa viimeistä iltaa, jolloin olisi hyvä toteuttaa näkeminen.
Niin ja panosovellushan se on, siitä ei pääse mihinkään. Älä avaa tinder profiilia, jos et halua seksiä.
Kenelle on, kenelle ei. Sinä et sitä päätä.
No ei kai siellä nyt kaikki ole tuollaisia hätähousuja? Ne vain, jotka hakevat pelkkää seksiä.