Olen nuori nainen ja rakastuin raskaaseen musiikkiin Blind Channelin myötä
Ja en siis ole hullu teinifani vaan ihan 25-vuotias. En tiedä, olen aina kuunnelut kaikenlaista musiikkia enkä sen kummemmin laittanut itseäni mihinkään muottiin sen suhteen. Yleensä kuitenkin syttynyt enemmän Ariana Grande/ Weeknd -tyyppiselle musiikille. Nyt luukutan kaikkea raskaasta hevistä popimpaan rokkiin.
Saan siitä jotain rentoutusta. Ikään kuin purkaisin tunteitani musiikin kuuntelun avulla. Olen ollut pitkään masentunut ja vaikea nuoruus takana. Saan hyvää enrrgiaa ja vahvaa asennetta raskaasta musiikista.
Thanks Blind Channel, joilla on muuten super hyviä biisejä jo ennestään!
Kommentit (13)
Toivottavasti et sitten hylkää Blind Channelia ja heviä vuoden päästä niin kuin useimmat Lordista viisuissa tykänneet hylkäsivät Lordin.
Nyt sitten äkkiä tsekkaat bändit nimeltä Jinjer ja Gojira...
Heh, raskasta metallia, lähinnä jotain sääliä herättävää raskasta poppia.
Blind Channel heavyä? Poppimusaahan tuo on ja huonoa sellaistakin.
Rakastuin heavy-musiikkiin kun kuulin celine dionia.
Vierailija kirjoitti:
Wish-versio Linkin Parkista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei voi tykätä kaikesta. Eihän tuo BC mitään kunnon metallia ole, mutta ei musta huonokaan. Burzumistakin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten äkkiä tsekkaat bändit nimeltä Jinjer ja Gojira...
Jinjerin näin Tuskassa ennen koronaa. Tatiana on käsittämättömän taitava laulaja ja bändi on muutenkin soittotaidoiltaan huippuluokkaa. Gojiran odotin näkeväni seuraavassa tuskassa, toivottavasti tämä joskus ensi vuonna toteutuu.
Blind Channelhan on vaihtoehto rokkia/nu-metallia. Kiva että Ap on löytänyt uutta virikettä elämäänsä :)
Hieno juttu, tervetuloa kerhoon! Jos melodinen, pop-musiikista vaikutteita saanut metalli kiinnostaa enemmänkin, kokeilepa kuunnella Amaranthea! :)
Miksi niin moniin ihan mukaviin keskusteluihin pitää tulla räyhä-henkisiä?
Koittaisitte ihan sovussakin keskustella.
https://neurosciencenews.com/heavy-metal-music-mental-health-14642/
Metallimusiikilla on tutkitusti mielenterveyttä edistäviä vaikutuksia.
Suosittelen kaikille :)
M40,
Sepulturan Sepultura, ensikasetti kun olin ykkösluokalla tai kakkosella \M/