Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---JOULUNTÄHTÖSTEN MAANANTAI ---

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntui moni muukin minun lisäkseni kyynelsilmin lueskelevan Kultikutrista. Voimia ja jaksamista ja paljon kasvun eväitä pienelle tytölle!! Ihan vetää hiljaiseksi mielen tällaiset viestit.

Teppis ja Juniori 22+2

Vierailija
22/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja tsemppiä Kultakutrille ja pienelle neidille! Hyvässä hoidossa on toivotaan, että hoidot auttavat.

Viikko pyörähti vauhdilla käyntiin, heti oli tänään kokous töissä eikä loppuviikko näytä yhtään rauhallisemmalta.

Muuten ei mitään uutta!

Niisku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea täältäkin kultakutrille pienestä prinsessasta. Paljon jaksamisia, ajatuksissa olette.

Vähän omaa napaa tähän: eli Tirppana24, täällä myös viikkoja nyt 22 eikä pahemmin liikkeitä tunnu. Vähän jo viimeviikolla alkoi itseä pelottaa kun kaikki kyselee joko potkii ja pitäisihän tuon jo jne. Sydänääniä käytiin ylimääräinen kerta kuuntelemassa ja kyllähän tuo siellä yritti päästä karkuun ja terveydenhoitajan mukaan liikkui vaikka en itse tunnekkaan. Alkaa kyllä jo toivoa että saisi se vähän alkaa jynttäämään, ei tietysti liikaa mutta vaikka tunnin päivässä jos voisi toivoa. :)

Joku maidontulostakin kyseli, eihän täällä sellaistakaan vielä. Ihan alkaa tuntua kuin ei raskaana olisikaan. Itse en edes selvästi huomaa rintojen kasvaneen, mutta mies totesi että ovathan nuo selvästi. Ainut minkä itse huomaa on että toisessa on jo melkein teevadin kokoinen nännipiha...

Sairaslomaa täällä vietellään, yövuorot pitäisi olla kun melkein pakottivat niitä tekemään ja kahden ensimmäisen jälkeen sitten menikin melkein 3vrk että sai nukuttua muutamia tunteja kunnolla. Vieläkin tosin aika sekaisin rytmit ja väsyttää vain kokoajan.

joten nyt takaisin lepäämään. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

Elviiratar 22+0

Vierailija
24/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enkeleitä pikkuisen matkaan, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Liikkeistä vielä: mulla kanssa suunnilleen viikko 22 menossa ja liikkeitä tuntuu tosi vähän-ei edes päivittäin. Syy tähän on ilmeisesti kohdun etuseinässä oleva istukka, kätilön mukaan se vaimentaa aika tehokkaasti vielä tässä vaiheessa liikkeiden tuntumista. Esikoista odottaessani istukka oli takaseinässä ja silloin näillä viikoilla liikkeet paitsi tuntuvat myös näkyivät hyvin. Mutta hurjalta tuntuu että ensimmäinen jouluntähti on jo maailmassa kun itse vasta odottelee niitä selviä potkuja..

Vierailija
25/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla paljon onnea uuden tulokkaan johdosta! Ihan veti sanattomaksi tieto ensimmäisen joulukuisen syntymäsyä (ja kyynelkin silmään tuli), mutta onneksi meillä täällä Suomessa keskoset saavat parasta mahdollista hoitoa.

Suojelusenkeleitä pikkuiselle elämän ensimmäisiin päiviin!

t. päivikki 24+6

Vierailija
26/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli ihan pakko toivottaa kultakutrille ja pienelle nyytille onnea! toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette kotiin pian. toivottavasti kultis tulee moikkaamaan palstalle kuulumiset jahka kotiutuvat.

joku kyseli potkuista; minulla on tällä hetkellä menossa rv 22 ja potkut tuntuvat todella selvästi vaikka istukka on kiinnittynyt kohdun etuseinään. potkut tuntuvat enemmän nivusten puolella ja näkyvätkin jo! huh, mikä aktiivi mulla tuolla kasvaakaan!

supisteluja mulla on myöskin lähes päivittäin, mutta kipeitä ne eivät ole. eivät ne toisaalta ihan mukavaltakaan tunnu. käväisin myös tarkistuttamassa onko kohdunsuu edelleen kiinni, olo kun tuntui epävarmalta. paikat olivat visusti kiinni ja vauva liikkui vilkkaasti koko ultrauksen ajan. supistelut tuntuvat kyllä liittyvän aika selvästi rasitukseen, ts. heti kun lopetan fyysisen suorituksen, supistukset alkavat.

käyn vielä katsomassa viikonlpoun pinon, jospa sieltä löytyy enemmän supistusjuttuja :0)

moikka vain ja hyvää vointia kaikille!

Vierailija
27/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon jaksamista pienen tytön hoitoon! Kyyneleet tahtoo väkisinkin tulla silmiin, olen ollut jo pitemmän aikaa todella herkällä kun on kyse lapsista tai jostain ikävästä!

Itsestäni on todella kaukaista ajatella, että vauva syntyis ennenaikaisena, koska mun vanhemmat lapset on syntyneet vasta rv41+, ja silloinkin hitaanpuoleisesti. mullahan oli tässä muutama viikko takaperin jonkin verran supistuksia, mutta ne ovat loppuneet. Vauva liikkuu paljon, paljon enemmän kuin tytöt aikanaan ja jo mahan läpi näkee potkutkin. Saas nähdä millainen Vili Vilperi sieltä tulee. mahakin on melkoisen iso ja ponnistelut siis kiipeäminen meidän hiluxin autoon aina saa pistelyä aikaan. 19cm oli kohdunpohjankorkeus mikä on ihan keskikäyrän yläpuolella näillä viikoilla, ettei mahan pitäs mahdottoman iso olla. Eilen kävin tiputtamassa kelan laatikosta hakemukset. Saas nähdä kuinka kauan päätöksissä menee. Otin avustuksen rahana, joten ei sillä lailla väliä milloin tulee, kunhan ennenjoulukuuta. Mutta äitiysrahan määrä ois kiva tietää, kun siitä ei ihan varmuutta ole.

mua aina vaan jaksaa naurattaa lääkäri,jonka luona kävin tuossa kesäkuussa raskauden ensimmäisessä lääkärintarkastuksessa. Meinas että raskaudet helpottuu kerta toisensa jälkeen, mutta minulla on vaivat alkaneet tässä raskaudessa aiemmin kuin aiemmissa. Suonen vetoa on ollut jo pari kuukautta, ja närästystä sekä maha on löysällä, tyttöjä oottaessa kärsin ummetuksesta.

tintti 22+4

Vierailija
28/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultikutrille ja koko perheelle. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Kyynelsilmin luin fiuturan kirjoituksen ja kylmät väreet kulki selkää pitkin. Onneksi hänen vauvalla oli mahdollisuus selviytyä,että oli sen verran viikkoja.

On vaikea ajatella että vauva syntyis jo tässä vaiheessa.

Itse säikähdin viikko sitten kun tuli kivuliaita supistuksia,mutta nyt ei enään ole tullut. Huono olo on ja väsyttää aika lailla.

Vauvan liikkeet tuntuu todella hyvin,paljon potkii ja kääntyilee.oon tuntenut jostain 15 viikolta lähtien.vähän aikasemmin n.14 vk.tunsin jotain hentoa mutta en ollut varma..

24+5

Vierailija
29/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkilleen kirjoitellut kun ei mitn uutta kuulu, mutta nyt kyl oli pakko toivottaa onnea Kultikutrille ja pienelle tytölle!! Kaikkea hyvää pienen tytön elämän alkutaipaleelle ja voimia vanhemmille. Kyllä tuollainen aina pysäyttää...

Oma napa: Vaavi on kova myllertämään masussa... Neuvolassa ei meinattu saada sydänääniä kuuluviin kun liikkui niin ahkerasti masussa. Maha on kasvanut aivan älyttömästi ja painoa on tullut onneksi vasta vajaat pari kiloa... Täytynee ruveta nukkumaan niin jaksaa aamulla taas virkeänä nousta puoli seiskalta töihin.

Stadu rv 22+2

Vierailija
30/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Lucylta ja Piiperöiseltä Kultakutrille, pienoiselle ja koko perheelle! Toivon hartaasti, että kaikki menee kohdallanne hyvin.

Nyt ei kykene muuta miettimään...

Olette rukouksissani!

Kyynelsilmäinen Lucy. ja piiperöinen 23+6

Vierailija
31/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe pannahinen...:(

Vierailija
32/32 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhan täälläkin tuli -surusta ja ilosta...

Vauvan syntymähän on aina ihana asia, mutta nyt oli vain aivan liian aikaisin... Toivottavasti kaikki menee hyvin tästä eteen päin.

Pidän miehenkin aina ajan tasalla näistä meidän jutuista ja menihän tuokin aika vakavaksi. Pyysi lähettämään myös itseltään terveisiä ja onnittelut kultikutrille =)

Täällä päin ei onneksi supisteluista tietoakaan mutta liikkeet tuntuu kyllä! Poju oli taas yöllä ja aamulla niin vilkkaalla päällä ettei nukkumisesta meinannu tulla mitään... Potkut ovat jo niin voimakkaita että pitää irvistää ja mahakin heiluu niin että kuka vain näkisi jos katsoisi mahaa silloin =)

Nukkumaan pitäisi mennä, mutta voipi olla ettei uni tuu ihan heti... Hurjalta tuntuu ajatus että yksi meistä on jo saanut pienen...

pimmi 25+3