Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri minä saan olla näin onnellinen?

Vierailija
04.06.2021 |

En ole tehnyt itse onneni eteen yhtään mitään. Olen perinyt kaiken. Olen perinyt miljoonan ja sitä ennen ostanut ja löytänyt maailman ihanimman talon, jossa on vanha, kukoistava, upean kaunis puutarha, jossa ei ole mitään ikävää ja työlästä, ainoa vakiohomma on nurmikonleikkuu ja sitä onkin aika paljon! Ei mitään ”kenttää”, mutta valtaosa noin 0,6 hehtaarin tontista.
Nurmikko on kaunis, vaikka se ei pysykään itsestään yllä, sen leikkaaminen käy kuitenkin tarpeellisesta liikunnasta.
Sitten aina voi ottaa pieniä projekteja, esim. istutan kukkapenkkiin joka kesä uudet kukat, niin voin purkaa uudistamisen tarvettani siihen ja tänä vuonna lasteni isä kaivoi minulle kuopan pioneille! Löysin niille aivan uskomattoman hyvän ja sopivan kasvupaikan pihasta, tuskailtuani viimeiset pari kesää, että ne eivät muka sovi mihinkään!
Olen todellinen onnenmyyrä, enkä ikinä pystyisi olemaan onnellinen, jos elämäni olisi sellaista, että pitäisi vain koko ajan käydä töissä ja siltikään ei koskaan rikastuisi, pysyisi ainoastaan hengissä. Minun käy sääliksi kaikkia, jotka eivät voi työtilanteen takia elää hyvää elämää ja olla onnellisia.

Kommentit (3)

1/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen onnellisimmillani töissä 😍🤩

Vierailija
2/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet olemassa, olet lisäksi onnekas sen takia, että sinulla on kyky löytää merkitystä kauneudesta ja asioista, joita kaikki eivät pitäisi riittävän tärkeinä. Suuri osa ihmisistä juoksisi rahan perässä joka tapauksessa, kun ei muuten tuntisi olevansa riittävän tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kirjoittaa samanlaisen otsikon vaikka olen pitkäaikaistyötön, saan toimeentulotukea enkä ole rikas. Sillä erotuksella tosin etten kehtaisi pyytää miestäni kaivamaan pioneille kuoppaa.

Ilmainen vinkki: Jos istutat pionit liian syvään, ne eivät kuki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi