Onko kenellekään muulle käynyt näin?
Olette nähneet jonkun ihmisen aina vain maski kasvoilla ja luoneet mielessänne mielikuvan, että miltä hänen koko kasvonsa näyttää ilman maskia. Sitten olette nähneet hänet ilman maskia ja hän onkin ehkä näyttänyt aivan erilaiselta kuin luulitte.
Minulke kävi näin eilen. Olen nähnyt erään miehen aina maski kasvoilla ja eilen näin hänet ilman sitä. Hän näytti ilman maskia ihan erilaiselta kuin luulin. Hän oli esim. ilman maskia nuoremman näköinen kuin maski kasvoilla. Olin päätellyt, että hän olisi noin 40v mutta kun näin hänet ilman maskia niin tajusin, että hän on ehkä noin 30v. Tai sitten hänellä on sellaiset kasvot että niiden perusteella hän näyttää nuoremmalta kuin oikeasti on. Hänen oikeaa ikäänsä en siis tiedä.
Kommentit (3)
Minulle kävi taas tänään niin, että eräs mies näytti ilman maskia eri näköiseltä kuin maski naamalla. Kovin montaa kertaa en häntä nähnyt ja ehkä en katsonut tarpeeksi tarkkaan, mutta esim. hänen eleistään ja olemuksestaan sai sen kuvan, että hän on vähän yli 20-vuotias. Kun näin hänet ilman maskia, niin tajusin hänen olevan vanhempi, varmasti useamman vuoden yli 30-vuotias ja hänen kasvonsa näyttivät ilman maskia ihan erilaisilta kuin olin kuvitellut. Samoin kävi sen miehen kanssa, josta kerroin aloitusviestissä. Hän näytti ilman maskia kasvoiltaan nuoremmalta mitä luulin.
Ei