Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi väitetään, että vauva-arki olisi jotenkin kauhean rankkaa äidille? Helppoa se on

Vierailija
03.06.2021 |

Ei tarvitse edes mennä töihin kun on äitiysloma. Voi nukkua vaikka koko päivän jos vauva herättää yöllä, päivät voi vain pötköttää sohvalla vauva sylissä ja katsoa telkkaria. Vauva on kevyt, painaa ehkä puoli kiloa, ei sen nostaminenkaan voi mitenkään raskasta olla. Pari vaippaa pitää vaihtaa ja siinä se kova homma olikin. Vauvan hoitaminenhan on ihan kevyttä puuhaa, miksi valitetaan vauva-arjen raskaudesta??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi jo maailmalla. Nepsy.

Vähänpä sitä silloin vauva-aikana tiesi.

Vierailija
22/25 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vauvasta, esikoisen kanssa oli helppoa, kuopuksen kanssa valvottiin ekat kolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa painava vauva? No ei ole tosiaan kovin raskasta äidille muuten kuin henkisesti, sillä niin pieni vauva on pitkään tehohoidossa sairaalassa, ammattilaisten hoidettavana.

Sellaisen 4-5-kiloisen hoito onkin sitten aivan toinen juttu. Tai  no, ehkä aloittajan näkökulmasta pahinta olisi silloinkin ääni.

Vierailija
24/25 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen lapsi oli helppo viihtyi valveilla ja yksikseen. Toisen synnyttyä oli taapero, joka ei enää nukkunut edes päikkäreitä ja alkoi näky kehitysviivästymiä. Samalla tämä toinen nukkui paljon, mutta lyhuitä pätkiä, ei koskaan yli 2 tuntia enempää putkeen. Mä en muista tuosta ajasta mitään muuta kuin rintatulehduksen ja sen, että toinen nukahti usein kuudelta pätkäyön jälkeen, kun taapero heräsi. No tämä taapero alkoi sitten nuorena ottaa ne univelat pois...piti herätellä...

Vierailija
25/25 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on helppoa.

Mies  keinuttaa ja syöttää, vaihtaa vaipat.

Nainen makaa ja havahtuu kun kello soi 18v kuluttua.

On aika opettaa lapselle naiseutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi