Onko luvallista ottaa maalivahdiksi mies jolla on niin iso pylly ettei se takaa näe mitään maalikameralla katsottuna?
Kommentit (21)
Yleensä sellaiset ovat naisia. Mahdollista siis lähinnä naisten kiekossa.
Huomasin saman, törkeetä kameran peittelyä, ja jatkuvia poikittaisia mailoja eikä ne saa edes jäähyä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on veetillä mielessä miesten takapuolet. Vaihtelua siinäkin.
Ap. on nainen. Kyllä nyt on mielessä tuommoiset jutut.
No a co? S ledovým hokejem není nic společného?
Tai jos laittais maaliin niin lihavan ihmisen, että se täyttäisi koko maalin niin ettei kiekko enää yksinkertaisesti mahtuis maaliin.
Av-mammat haluais puristella sen nuoren tšekkiläismiehen pehvaa
Vierailija kirjoitti:
Tai jos laittais maaliin niin lihavan ihmisen, että se täyttäisi koko maalin niin ettei kiekko enää yksinkertaisesti mahtuis maaliin.
Tän takia mä olin koulussa maalissa
Leveä perse miehellä on turnofff!
Vierailija kirjoitti:
Leveä perse miehellä on turnofff!
Ja naisella tiukka pipo on turnofff!
Mua ei edes kiinnosta jääkiekko.
Mutta tuo kohtaus, missä kuvattiin tämän maalivahdin persettä monesta eri kulmasta ja hidastettuna oli todella kiinnostavaa. Toivottavasti pätkä tulee youtubeen. Oli niin kiinnostava.
Oon kans miettinyt, että miksei voisi ottaa sellaista hengenvaarallisesti lihavaa amerikanläskiä, tyyliin 400 kg painavaa, makaamaan luistimet jalassa maalivahtivarusteissaan siihen maalin eteen tulpaksi?
Vierailija kirjoitti:
Oon kans miettinyt, että miksei voisi ottaa sellaista hengenvaarallisesti lihavaa amerikanläskiä, tyyliin 400 kg painavaa, makaamaan luistimet jalassa maalivahtivarusteissaan siihen maalin eteen tulpaksi?
Fyysinen kunto pitää olla hyvä ja kroppa tikissä. 400 kg kyllä kuolisi tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen kunto pitää olla hyvä ja kroppa tikissä. 400 kg kyllä kuolisi tuonne.
Miksi muka kun sen täytyisi vaan päästä taapertamaan sen maalin eteen ja asettelemaan itsensä niin että täyttää koko luukun.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt ihan samaa jo vuosia😊 Se olisi nerokas veto, maalivahti vain röhnöttäisi maalin edessä luistimet jalassa. Yksikään kiekko ei mahtuisi mennä hänen ohitseen maaliin, nerokasta.
Miguel Laskikasamos, 457kg Mexicosta tilattu Suomen maalille. Ei muuten mene kiekot maaliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia mä olin koulussa maalissa
Mä oon kuullut saman futismaalivahdilta, sen lajin kohdalla on hiukan vaikeampi ymmärtää.
Mitä te täällä enää , siitä inisette, Suomi voitti 1- 0 ja pelaa Saksaa vastaan välierässä , ties , vaikka .. kuuluu lopuksi Maamme laulun sijaan ..Deutschland über alles ..Suomi on pois mitalliotteluista.🏒🥅🚂 ja maitojunalla takasin .
Tänään on veetillä mielessä miesten takapuolet. Vaihtelua siinäkin.