Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipaketin saapumisilmoitus tuli tänään, olisi pitänyt hakea toissapäivänä postipisteestä

Vierailija
03.06.2021 |

Kaiken huipuksi paketteja oli kaksi. Loistavaa palvelua taas, Suomen Postilta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tänään ilmoituksen ja tänään vika noutopäivä. Ehdin kyllä onneksi, jos olisin mennyt töiden jälkeen asioille tms. tuskin olisin ehtinyt koska ko. toimipiste ei ole kovin myöhään auki. Käsittämättömän paskaa toimintaa.

Vierailija
2/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain tänään ilmoituksen ja tänään vika noutopäivä. Ehdin kyllä onneksi, jos olisin mennyt töiden jälkeen asioille tms. tuskin olisin ehtinyt koska ko. toimipiste ei ole kovin myöhään auki. Käsittämättömän paskaa toimintaa.

Mulle on käynyt aiemmin noin eli ihan on normimeininkiä. Työhön liittyviä posteja vielä, saa nähdä ovatko lähikaupassa vielä. Viimeksi sanoivat etteivät heti lähetä takaisin, koska tää tilanne on niin yleinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se tekstiviestikö tuli noin myöhään?

Vierailija
4/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä huijausviesteissä menettää tallennetut salasanat

Vierailija
5/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperinen saapumisilmoitus, kirje. Ap

Vierailija
6/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tullut paperi-ilmoitusta vuosiin. Miksette saa tekstiviestiä? Sen saa heti kun paketti saapuu noutopisteesen.

Vierailija
7/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pyydän yrityksiltä seurantakoodin, jos tiedän etteivät muuten sitä anna.

Vierailija
8/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tullut paperi-ilmoitusta vuosiin. Miksette saa tekstiviestiä? Sen saa heti kun paketti saapuu noutopisteesen.

Jos kyseessä on ulkomailta tilattu paketti/kirje, niin Postin ollessa kyseessä ei todellakaan saa.

Ei, vaikka olisi tili missä tahansa Postin Omaposteissa ja muissa. Tulee paperi-ilmoitus ja yleensä juurikin viimeisenä mahdollisena päivänä. 

Vierailija
9/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Joskus/usein paketti jää kirjaamatta noutopisteessä, ettei asiakas saa viestiäkään. Paskinta silloin, jos ei ole seurattava paketti ja itse tajua kysellä paketin perään.

Vierailija
10/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut sen kun paketti tulee pakettiautomaattiin mutta isoista paketeista tulee tuo paperinen kun menevät postipisteeseen hyllylle. Kyse siis suomennpostista, muut lähettävät aina tekstarin. En voi valitettavasti siihen vaikuttaa miten löhetetään.Ap

Vierailija
11/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee välillä päivien jälkeen noudosta paperinen noutolappu. Eli olen siis saanut tekstarin ja sähköpostin, noutanut paketin samana päivänä, ja seuraavalla viikolla tulee paperinen noutoilmotus, jonka kerran hölmönä kävin "noutamassa", kun piti tulla lisää paketteja, enkä tietysti tarkistanut että onko lähetystunnus sama kuin jo noutamassani lähetyksessä. No viisastuin kerrasta, nyt tarkistan joka kerta kun tulee näitä paperisia. Aika etanaista toimintaa Postilla nykyään.

Vierailija
12/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tulee välillä päivien jälkeen noudosta paperinen noutolappu. Eli olen siis saanut tekstarin ja sähköpostin, noutanut paketin samana päivänä, ja seuraavalla viikolla tulee paperinen noutoilmotus, jonka kerran hölmönä kävin "noutamassa", kun piti tulla lisää paketteja, enkä tietysti tarkistanut että onko lähetystunnus sama kuin jo noutamassani lähetyksessä. No viisastuin kerrasta, nyt tarkistan joka kerta kun tulee näitä paperisia. Aika etanaista toimintaa Postilla nykyään.

Minulla oli ensimmäisellä viikolla karmeat ongelmat digilaitteiden kanssa t. kesä-postilainen

Vierailija
13/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tulevia paketteja joutuu aina kyttäämään sen seurantatunnuksen kanssa. Ne voivat Suomeen saavuttuaan jumittaa missä tahansa kohtaa prosessia eikä sieltä välttämättä tule mitään ilmoituksia.

Vierailija
14/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on ulkomailta tilattu paketti/kirje, niin Postin ollessa kyseessä ei todellakaan saa.

Ei, vaikka olisi tili missä tahansa Postin Omaposteissa ja muissa. Tulee paperi-ilmoitus ja yleensä juurikin viimeisenä mahdollisena päivänä. 

Minä tilaan ulkomailta monta pakettia kuukaudessa, ja joka ikinen kerta tulee tekstiviesti ja/tai sähköposti. Mitä ihmettä, missä päin vielä jotain paperi-ilmoituksia lähetellään?! Itse en ole enää vuosikausiin niitä saanut.

Vierailija
15/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan ulkomailta monta pakettia kuukaudessa, ja joka ikinen kerta tulee tekstiviesti ja/tai sähköposti. Mitä ihmettä, missä päin vielä jotain paperi-ilmoituksia lähetellään?! Itse en ole enää vuosikausiin niitä saanut.

Jaa-a, enpä osaa sanoa. Minulle tulee edelleen joistakin ulkomailta tulevista pelkkiä paperi-ilmoituksia (viime tingassa tai myöhässä). Vahtaan paketteja itse, jotta ehdin hakea ajoissa. 

Vierailija
16/16 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on kadottanut vuoden sisään jo 4 pakettia, joista 2 löytyi kyselyn perusteella ja 2 jäi kadoksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi