Miksi muilla menee paremmin kuin minulla?
Minulla on pelkkiä epäonnistumisia elämässäni, tuntuu että kaikki muut saavat aivan helposti kaikkea, mitä haluavat.Tuntuu niiiiiiin epäreilulta. Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (6)
Joillain ihmisillä on vain onnea elämässä, ovat saaneet ns. paremmat kortit jo lähtökohtaisesti. Luulen, että ap tarkoittaa juuri tällaisia asioita, joita ei (helposti tai lainkaan) saa rahalla, esim. se suuri elämän rakkaus, hyviä ja luotettavia ystäviä, huippu työpaikka jossa viihtyy, hyvä ulkonäkö ja terveys, äly, fiksut ja kauniit lapset jne.
Kauheasti niihin ei pysty vaikuttamaan, vaikka toki mahdollisuuksiaan voi yrittää parantaa, mutta jos ei esim. sitä elämän rakkautta löydy, niin sitten sitä ei löydy.
Ei sille voi tehdä mitään. JOillain meillä on vaan tolkuton epäonni samoin kun toisilla hillitön tuuri kaiken suhteen. :( Noituminen ehkä ainoa mistä voisi olla apua mutta kannattaa varoa sen kanssa.
Ap anna esimerkkejä, missä on mennyt mönkään?
Yleensä mukavat ja sosiaalisesti taitavat ihmiset pärjäävät elämässä. Siten saavat ihan mukavia töitä ja mukavat kumppanit jne..
He katsovat tätä ja huomista päivää, eivätkä jää surkuttelemaan elämäänsä.
Lakkaa vertaamasta itseäsi muihin ja tavoittelemalla heidän elämäänsä. Keskityt omaasi niin huomaat, ettet haluaisi vaihtaa sitä enää missään tapauksessa muiden elämiin.
Oletko kokeillut tehdä asialle jotain?