Ihastukseni pyysi rannalle, en mennyt
Tuli tunne, että hän haluaa mut sinne jotta voi tsekkaa mun vartalon ja sitten vasta päättää haluaako jotain. Jos olisin parempikroppainen olisin toki lähtenyt.
Kommentit (30)
Jospa hän olisi sukeltanut sinulle helmen valkean...
Vierailija kirjoitti:
No pyytää jonkun muun. Mikä ihastus se tuollainen on ettet lähde, kun pyytää?!
Sellainen ihastus, joka ei etene mihinkään, koska olen läski.
Jos täällä on linjoilla joku toinenkin ei-kehopositiivinen, niin mitäpä sinä olisit tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se teini-ikä on.
Ei olla teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla teinejä.
Ihastuminen kuuluu teini-ikään. Aikuisten tulisi jo osata olla.
Olisin lähtenyt, koska kokoni näkyy kyllä vaatteet päälläkin...
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en lähtisi treffeille vaikka kuinka olisi ihastus joka pyytäisi.
Olen päättänyt pysyä yksin/olla yrittämättä vaikka kaipaankin rakkautta. Olen vain varma ettei siitä mitään tule kuitenkaan.
En silti pysty estämään sitä että välillä ihastun.
Olisi kyllä varmaan vaikea paikka jos ihastus pyytäisi, mutta onneksi näin ei tapahdu, eihän minua ennenkään ole pyydelty.
Jos hän on oikeasti kiinnostunut ja arvostaa sinua, ei hänen kiinnostuksensa siihen lopu vaikka et lähtisikään rannalle. Sanoisinpa että päinvastoin!
Ehkä se tykkää pullukoista - ei kai muuten olisi pyytäny sinua vaan jotain luuviulua..
Pyydä nyt sinä puolestasi.
Itse en lähtenyt. Tämä tapahtui joskus parikymppisenä. Hän kuuluu vieläkin ystäviini ja olemme liki viisikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla teinejä.
Ihastuminen kuuluu teini-ikään. Aikuisten tulisi jo osata olla.
On se hyvä ettei minusta ole tullut aikuista viisikymppisenäkään, vaan pystyn ihastumaan
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tykkää pullukoista - ei kai muuten olisi pyytäny sinua vaan jotain luuviulua..
Pyydä nyt sinä puolestasi.
No mielestäni osaan pukeutua siten, että vartaloni näyttää paljon paremmalta kuin se oikeasti on. Tämä on se ongelma. En pidä siitä, mitä "oikeasti" olen. Ainoa ratkaisu minkä keksin, on alkaa käyttää mahdollisimman epäimartelevia vaatteita tai sitten etsiä seuraa rannalta tai vastaavasta paikasta, jossa tietää heti mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on oikeasti kiinnostunut ja arvostaa sinua, ei hänen kiinnostuksensa siihen lopu vaikka et lähtisikään rannalle. Sanoisinpa että päinvastoin!
Mielenkiintoinen teoria. Voisitko selittää hieman lisää tätä?
Kuvitteletko, että miehellä on täydellinen kroppa?
En ole koskaan nähnyt yhtään miestä, joka on täydellinen.
Heh. Noin se sujuu. Meinasitko ihan loppuelämän piilotella itseäsi ihastukselta? Älä sitten katkeroidu jos mies sanoo, että tästä ei taida tulla mitään.
Hö.
Mutta- oletko koskaan miettinyt, että ihan aina se oma mutu ei pidäkään paikkaansa? Sinuthan hän halusi seurakseen. Sinnehän nyt voi pukeutua miten haluaa, vaikka väljään mutta vilpoiseen kesämekkoon. Viltti/pyyhe mukaan ja pienet picnic-eväät juomineen. Vai oliko erikseen pyydetty, että mahdollisimman pienissä bikineissä, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että miehellä on täydellinen kroppa?
En ole koskaan nähnyt yhtään miestä, joka on täydellinen.
En tiedä täydellisestä, mutta todella hyväkroppaisia miehiä olen kyllä nähnyt. Tämä kyseinenkin kaveri on aika ok, selvästi mua ns. tasokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Hö.
Mutta- oletko koskaan miettinyt, että ihan aina se oma mutu ei pidäkään paikkaansa? Sinuthan hän halusi seurakseen. Sinnehän nyt voi pukeutua miten haluaa, vaikka väljään mutta vilpoiseen kesämekkoon. Viltti/pyyhe mukaan ja pienet picnic-eväät juomineen. Vai oliko erikseen pyydetty, että mahdollisimman pienissä bikineissä, kiitos?
Ei, mutta uimaan hän halusi.
Ei kaikki miehet välitä rasvasta. Niin kiihkeää seksiä olen harrastanut pullukoiden naisten kanssa. Katson myös kurvikkaita naisia jotenkin eri tavalla. Joku alkukantainen juttu mitä en osaa selittää. Voi olla että aivot rekisteröi että tuo nainen kykenee kantamaan ja synnyttämään jälkeläisen.